BLOG V NOVÉM KABÁTKU

by - pondělí, srpna 09, 2021

Krásný večer vám přeji. Chci Vám jen napsat malé info o mém blogu. Šablona, kterou jsem tu měla, mi už delší dobu nefungovala tak, jak by měla a s tím se pojilo i psaní článků. Nešly mi načítat obrázky a bylo komplikované nějaký článek vůbec napsat, abych se u toho nevytáčela a nebyla vzteklá. 😂 Takže jsem přemýšlela, co dál. Jestli si založit blog nový (což se mi teda vůbec nechtělo), nebo zrušit starou šablonu a stáhnout nějakou novou. Zkusila jsem tedy úplně tu nejobyčejnější a nejjednodušší šablonu, která je bílá, čistá a minimalistická. Začala jsem s předěláváním až dnes a jsem ráda, že jsem se do toho pustila. Jen to chce asi pár dní strpení, než to bude vše kompletně nastavené tak, jak bych chtěla. Tudíž si prosím prozatím nevšímejte špatně vložených obrázků ve špatné velikosti. Na vašem pracuji a doufám, že to bude brzy dokončené. 😊

Mějte hezký zbytek večera 💖


You May Also Like

11 comments

  1. Teším sa na zmenu :-)
    A veľmi Ti nový look na foto pristane!!!
    Pekné dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adi ♥
      Moc velká změna to nebude.. chci aby byl blog jednoduchý a čistý. :)

      Vymazat
  2. Každá práce na blogu chvíli zabere, ale stojí to za to, hlavně aby byl tvůrce spokojený :) Držím palečky ve všech úpravách co kdy podnikneš.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Kate!! ❤️❤️ Ono mě to i tak nějak baví. Vždy změna je život 😂

      Vymazat
  3. Myslím, že se ti to povedlo, je to krásné, minimalistické, ale efektní!

    OdpovědětVymazat
  4. Všimla som si a dizajn vyzerá super! 🧖🏻‍♀️ Mám rada takéto minimalistické, "čisté" dizajny ♥

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě! 🥰🥰 Moc děkuji, jsme ráda, že se líbí. ❤️

      Vymazat
  5. Na telefonu to asi nevynikne, tak se pak musím podívat přes počítač :) většinou v jednoduchosti je krása :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já mám problém s nastavením pro mobily, vůbec mi to nejde, tak to na mobilu vypadá blbě 😞😞

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí, změna je život a v jednoduchosti je krása! :))

    OdpovědětVymazat