OBYČEJNÝ DEN

by - pondělí, srpna 16, 2021

Hezký start do nového týdne ♥
Jak jste si užili víkend? Bylo takový vedro, že jsme ani nikam nešli a byli jen doma. Chci vám všem poděkovat za pochvalu nového vzhledu blogu. Jsem ráda, že se vám líbí. Ty krátké články jsou spíše jen takové informativní, aby blog nestál, protože chci, aby byl aktivní. Několikrát se mi stalo, že jsem třeba i měsíc a víc nenapsala žádný článek a pak se mi do toho psaní horko těžko dostávalo. Takže jsem si řekla, že tu občas napíšu i nějaké mé myšlenky, nebo si sem přijdu prostě jen postěžovat. :D

Proto jsem si řekla, že vám dneska nafotím můj dnešek. Sice toho moc není, protože jsem toho moc nedělala, ale alespoň něco.

Byla jsem na výborný zmrzlině // vanilka & jahoda // fakt nejlepší u nás ve městě.
Udělala jsem si nehty. Musela jsem sundat gellak kvůli práci a dala si alespoň průhledný na zpevnění.
Uvařila jsem oběd. // omáčka s kuřecím masem, rajčaty a paprikou s těstovinami //
Byla jsem na procházce s Olíčkem a přesně za minutu po vyfocení téhle fotky nás chytil obří slejvák a bouřka. Když jsme přišli domů, přestalo to. :D

Já si jdu teď udělat horkou čokoládu a jdu se nejspíš dívat na Netflix na nějaký film. Zrovna ujíždím na českých filmech. Haha.. :D 

You May Also Like

14 comments

  1. Páčia sa mi aj takéto krátke články :-)
    Manikúru máš krásnu, obed vyzerá luxusne, mňam aj zmrzka a Olík, to je zlatíčko.
    Teším sa na ďalšie.
    Pekný večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to stejně, taky jsem o víkendu skoro nikam nešla, jak bylo vedro. :D Dala bych si teď zmrzku. Ale tyjo, po neděli nevím nevím. :D Měla jsem bílé tričko a čokoládovou zmrzku a pokydala jsem si tričko. A jakože dost!! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přijde mi, že ty vedra rok od roku snažím hůř a hůř 😁😱 haaaaa! Proto já nikdy nejím s bílým tričkem 😂😂😂

      Vymazat
  3. Mňam, tú zmrzku by som si tiež dala 🧖🏻‍♀️ Konečne sa dnes ochladilo!

    Blog de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla výborná 🍦 a čoveče... Taky jsem docela ráda, že se trochu ochladilo 😂

      Vymazat
  4. Omáčka s kuřecím masem a rajčaty vypadá moc dobře. S tou procházkou, kdy vás zastihl déšť.. v tom s tebou soucítím 🙈, poslední dny na to mam "fakt štěstí", vždycky chytnu ten největší déšť.. přijdu s hafíkem domu a venku začne svítit sluníčko..😅🙄.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, je to dost podobné jako kuře na paprice, ale chuťově lepší 😁😍 no s tím deštěm to je fakt na nic 😁 vždy přijde úplně nečekaně, takže se na to nelze připravit 😂 přesně tak a když už jsme doma, tak je zase krásně 😁😁

      Vymazat
  5. Mňam, zmrzka vypadá moc dobře. Vanilkovou mám nejradši :) s těmi bouřkami v létě je to nevyzpytatelné. Loni mě jedna také přepadla a byla jsem úplně durch 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla výborná a tady u nás ve městě fakt nej 😍😍

      Vymazat
  6. looks so good1 i want to try.
    great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshop homecoming Hairstyle

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný den, úplně jsi mi udělala chuť na zmrzlinu.
    Můj víkend byl zabitý. Díky neschopnosti hygieny jsem byla v karanténě, aneb Jeníček řekne to a Mařenka to :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Takové články, kde je mix fotek, mám také nejraději! :D Zmrzlina vypadá báječně. :))

    OdpovědětVymazat