BORŮVKOVÁ BUBLANINA

by - čtvrtek, srpna 19, 2021

Hezký den Vám všem ♥

Dostala jsem borůvky, tak jsem dneska udělala bublaninu a napadlo mě, že vám sem dám i recept, kdybyste si bublaninu chtěli taky upéct. :) Je výborná! Můžete použít jaké ovoce máte rádi.




  • 3 hrnky hladké mouky
  • 2 hrnky cukru
  • 4 vejce
  • 1 hrnek perlivé vody
  • 1 hrnek rozpuštěného másla
  •    kypřící prášek do pečiva
  •    vanilkový cukr




Smícháme si mouku s cukrem, přidáme vejce a perlivou vodu a pořádně promícháme.
Rozpustíme si máslo a přidáme ho do těsta spolu s kypřícím práškem a vanilkovým cukrem.
Rozmícháme tak, aby těsto netvořilo žádné hrudky a nalijeme ho na plech. Nakonec přidáme ovoce a nešetříme. :) Nevím jak dlouho se peče, proto jsem každou chvilku kontrolovala špejlí. :)
Dobrou chuť!

You May Also Like

9 comments

  1. Čučoriedková bublanina vyzerá chutne, hneď by som si dala :-)
    Ja už roky používam ten istý recept a tam zvlášť šľahám bielka a žĺtka... je potom jemnulinká a nadýchaná.
    Niekedy vyskúšam aj Tvoju.
    Krásny víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kdyby to šlo, hned ti pošlu na ochutnání! 😂💖
      I tahle je jemná a nadýchaná 😍 fakt skvělý recept. ❤️

      Vymazat
  2. Mňam! Ta vypadá tak dobře, že bych si hned jeden kousek dala 🙈😍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla tak dobrá, že už je pryč! 😂😭😂😍😍

      Vymazat
  3. Mám pocit, že jsem ti už komentovala na instagramu. Bublanina vypadá doslova úžasně. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaaaam. Děláš mi chutě!! Už dlouho jsem nic nepekla... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Borůvkové dezerty miluji, bublanina vypadá naprosto dokonale! Mňam! :))

    OdpovědětVymazat