ODPOLEDNÍ CHILL

by - úterý, srpna 10, 2021

Krásné úterní odpoledne :)

Snad nebude vadit, když se budu ozývat s kratšími články takhle častěji. :D To víte, mám radost z nového designu blogu a hlavně už vše funguje tak, jak má, tak mě to baví o to víc.

Dneska jsem měla volný den, takže jsem celé dopoledne uklízela a vařila, než přišel Maty z práce. Po obědě jsme oba zasedli k PC a každý si dělá to svoje. :D Maty streamuje a já stále upravuji blog, zkouším nové funkce a brouzdám po internetu.. možná si budu kupovat jednu věc, kterou si hrozně moc přeju. :D♥ Tak uvidíme.

A jaký máte den vy? ♥ Napište ♥

You May Also Like

21 comments

  1. Občas je fajn "dělat si každý to svoje". :D Mě to samotnou doma moc nebaví. Radši bych "nedělala nic" s někým. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti naprosto rozumím. Když jsem doma sama, taky mě nic nebaví. 😀

      Vymazat
  2. Je to super, že si každý udělá svoje :) já jsem momentálně v práci

    OdpovědětVymazat
  3. Pohodové úterý :) To moje bylo ráno u doktorky a odpoledne s antibiotiky a konečně potvrzenou angínou doma :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, že už ti vše funguje tak, jak má :) já mám dnes také odpočinek :D

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :) jsem ráda. Odpočinek je důležitýýý! 😃😊

      Vymazat
  5. Nový design blogu vyzerá super! :) V jednoduchosti je krása

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Proč ne, já sama tyhle krátké články neumím, přitom je mám ráda, haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby blog zbytečně nestál a nebyl aktivní, tak alespoň něco 😁😁❤️

      Vymazat
  7. Bože, ty si rozkošná snáď vždy a všade 🧖🏻‍♀️

    Blog de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně takový volný den mám dnes já, není nad to na chvilku vypnout a uvařit si něco dobrého. :))

    OdpovědětVymazat