FOTOALBUM

by - pondělí, srpna 17, 2020

Zdravím vás všechny,


pročítáním různých blogů a článků jsem si oblíbila články ve formě fotoalb a tak jsem si řekla, že bych si tu také mohla občas odložit pár fotek z mého mobilu, protože přeci jen mám můj blog ráda a chci si sem vkládat i vzpomínky v podobě fotek a třeba by vás fotky také bavily. Akorát pro některé to bude spíše opáčko z IG, jelikož tam vkládám také dost fotek.
Jenže jsem nad tím tak přemýšlela... co když se s instagramem někdy něco stane a přijdeme všichni o spoustu fotek, které ztratit nechceme. Přece jen blog je náš, zaheslovaný a nikdo nám ho ukrást nemůže. Už několikrát se na IG stalo, že někomu ukradli účet a já klepu klepu, mě se nic takového nestalo a snad ani nestane. Máte někdo zkušenost?? Dostali jste svůj účet na IG zpět?

Také mi už několikátý týden mobil hlásí, že nemám dostatek místa a v mém mobilu nejvíce místa zabírají právě fotky... Už se mi i seká a tak je na čase ho promazat a protřídit fotky. No a tak mě napadlo, že bych si ty fotky před smazáním z mobilu mohla vždy odložit tady. Jelikož fotím na mobil moc ráda, tak je škoda, ty fotky jen tak vymazat.. určitě to známe všichni. :)

Tak si jich sem pár uložím a alespoň je budu moct smazat i z mobilu.. přece jen je z blogu můžu zase kdykoliv stáhnout zpět do mobilu. :)
Začneme tedy s mým miláčkem ♥ jsme spolu skoro 7 let a neskutečně ho miluju!
Jsem milovnice jídla, takže fotky se dost často skládají z mých ,,výtvorů" :D
Miluji barevné snídaně. Lívanečky z mého milovaného lívanečníku se smajlíky :)
Většina našich hrněčků jsou z Pepca a vlastně spoustu dalších dekorací máme z Pepca. Uměla květina na balkoně je boží.
Můj malý model ♥
Já vám nevím.. snažím se být na sluníčku dokud to jde, ale pořád jsem jak ředitelka vápenky.
Parťák na všechno ♥ 
Přejeme Vám s Olíkem krásné slunečné dny! ♥

You May Also Like

3 comments

  1. Super fotky!! Z toho jídla se mi úplně sbíhají sliny a pejsek je prostě nejvíc CUTE <3 Tenhle typ článků je super :)

    K tomu instagramu... kamarádce minulý rok někdo hacknul účet, změnil jméno i heslo a bohužel ho už zpět nedostala, musela si založit nový. Její starý účet i fotky tam stále jsou, dotyčný s nimi nic nedělal a vlastně teda ani nevím, na co ten účet chtěl, ale tak no. Samozřejmě hrozná škoda, měla tam spoustu vzpomínek :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji!!! 🤩😊 S tím instagramem to je pak na nic, no.. je to hrozná Škoda, člověk tam má spoustu vzpomínek a zážitků.. 🔐

      Vymazat