mood for reading books

by - úterý, srpna 25, 2020

Nedávno jsme s přítelem dokoukali všechny díly Harryho Pottera a abych řekla pravdu, nikdy jsem na to nebyla a žádný díl jsem neviděla celý.

Teď mě ale přítel dokopal a já je poctivě s ním všechny dokoukala a řeknu vám, že to normálně i bavilo. Nejsem teda do Harryho takový blázen, jako ostatní a to ani nikdy nebudu, ale mělo to takový svoje kouzlo, když jsme každý večer koukali před spaním. (což jsem teda vždycky usnula v půlce, takže jsme druhou půlku dokoukávali další den :D)

Takže teď už vím, jak to vlastně všechno bylo :D

A protože má přítel doma všechny knížky, tak jsem si řekla, že bych mohla začít číst a že bych mohla začít zrovna u Harryho.

Dneska jsem začala a udělala jsem si k tomu i kafe do mého nového krásného hrnečku s talířkem z pepca.

A co vy a Harry Potter? Jste velký milovníci nebo takový střed? A nebo ho nemusíte vůbec? :)

You May Also Like

9 comments

  1. Knihy jsem nikdy nečetla, ale filmy jo. Nejsme ale takový fanda, abych to musela vidět každý měsíc znovu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já prostě miluju Harryho, jak filmy, tak knihy, věřím, že se ti budou líbit a podle mě jsou i ideální na nadcházející podzimní období, chystám se je také přečíst znovu ale teď jsem knihy půjčila mamce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně s tím souhlasím! 😊⚡ Na podzim se letos nějak moc těším 😊💖

      Vymazat
  3. krasne fotky ♥ ja HP cetla naposledy snad na prvnim stupni zakladni skoly, kazdopadne filmy naprosto miluji ♥ ale co se tyce knih mam radeji jine typy:)

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuji! 🙂💖 No vidíš, a já poprvé až teď, ve svých skoro 23 letech! 😂😂🙈

      Vymazat
  4. Máš můj obdiv, k HP bych se asi nikdy nedokopala :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem už myslela, že jsem byla jediná, kdo ho ještě tolik nezná! Všichni kolem mě ho milují, a já furt ne a ne mi přijít na chuť. 😄 Ale díly nebyly špatný 😊 ale je fakt, že ty první díly byly hezčí. 😊

      Vymazat
  5. Já prvně viděla HP filmy, ty se mi líbily opravdu moc, dodnes patří mezi mé oblíbené filmy, které si pouštím i dvakrát do roka... Co se týče knih, tak k nim jsem se dostala až v dospělosti, tedy přesně řečeno po třicítce, kdy jsem celou sérii dostala od mého muže k vánocům a pak jsem teprve poznala, jak je ten příběh ve filmech osekaný, že tam chybí spousta postav a mnoho věcí je jinak. Letos o vánocích si chci dát čtvrtý rereading, nejraději bych už teď, ale zrovna jsem začala číst jinou sérii, která mi zabere asi tři týdny.

    OdpovědětVymazat