Kosmetika z Lidlu 🛒 ANO X NE ?

by - sobota, srpna 15, 2020

Ahoj ♥️

Vítám vás u dnešního článku a dnešní článek bude o kosmetice z LIDLU. Jelikož je Lidl německý, tak v něm najdeme i německé zboží.. překvapivě žejo? 😄

No nedávno jsem narazila na jednu diskuzi, kde se probírala kosmetika značky Cien. Tu najdete právě v obchodě LIDL. 🛒 Dočetla jsem se, že krém Cien vyšel v dTestu jako jeden z nejlepších. Dost slečen tam psalo, že jsou spokojené a že na kosmetiku z Lidlu nedají dopustit. O tom, že se v obchodě prodává vím už dlouho, ale nějak jsem tam nikdy nezavítala. Jediné, na co si pamatuji je, že ještě když jsem ještě bydlela s rodiči, tak mamka kupovala v Lidlu kokosové máslo, které vím, že bylo super a že jsem se s ním dost mazala. V tu dobu to totiž byla limitovaná edice a v prodeji byl jen občas. Teď už ho mají ve stálé nabídce. No a tak jsem si řekla, že teď potřebuji nějaký krém na obličej, tak že se tam půjdu mrknout a nějaký si tam vyberu a uvidím, jestli mi bude vyhovovat. Ceny jsou opravdu neuvěřitelně nízké.

Krém jsem si nevybrala, ale koupila jsem právě to kokosové máslíčko, které je naprosto boží. 🥥

A k tomu jsem na zkoušku vzala šampony na vlasy proti lupům, jelikož jsem se dočetla, že ty šampony proti lupům pomáhají daleko více, než nějaké drahé.Máslo stojí tuším okolo 100,- a je to fakt obrovské balení. Myslím, že mi vydrží tak rok a možná i víc. Jelikož stačí opravdu trochu, a krásně se rozetře. Božsky voní🥥 a na těle absolutně nelepí, jako některá tělová mléka. Není mastné a krásně se vstřebává do pokožky. Prostě ideální. Já ho používám i na obličej a jako podklad pod make-up a super. Jsem opravdu spokojená. Používám ho už více jak měsíc a pořád vyhovuje! Rozhodně budu kupovat další balení, až někdy dojde. Pak teda ty šampony. Mám dva proti lupům, stály asi 35,- a musím říct, že lepší šampon proti lupům jsem nikdy neměla!! Hned po prvním umytí jsem nenašla ani jednu lupu. (?) 😄To je úplný zázrak. Totálně mi vyhovují, krasně voní, pění. Jeden je obyč a voní krásně čistě a druhý voní po jablíčku. 🍏 Za mě mohu rozhodně doporučit a to nekecám! Žádná spolupráce to není, takže z čista jasna je to pravda a já jsem spokojená. Navíc mám po nich fakt krásné vlasy a ani mi neelektrizují.A na fotce můžete vidět ještě poslední šampon a to ten červený v tubě. Ten mi nedávno koupil přítel, protože byl v Lidlu na nákupu a vzpomněl si na mě, že jsem říkala, že mi šampony vyhovují, tak mi koupil ještě nějaký. 😄♥️ A to tedy tenhle červený s keratinem. Myla jsem si s ním vlasy asi 2x , ale první co musím zmínit je ta jeho úžasná vůně!! Vůbec nevím, jak vám to říct, ale vůně mi připomíná úplně takové ty miminkovske olejíčky a krémíčky. Dokonce mi voní víc, než ty proti lupům. Jinak je na tom dost podobně jako ty ostatní šampony. Vlasy mi po něm neelektrizují a nádherně voní. A za ty ceny je to neskutečné. Co jsem tak koukala, tak k tomu šamponu s keratinem je ještě nějaká maska nebo balzám, tak ten mi ještě chybí a chci si ho dokoupit. Věřím, že to bude taky bomba. ♥️

Chystám se ještě zakoupit i jiné kosmetické produkty a jsem moc zvědavá! Myslím si, že nezklamou.

A co vy a kosmetika z Lidlu? Máte ozkoušené?

You May Also Like

4 comments

  1. Moc pěkný článek :)Šampony a kosmetiku z Lidlu taky kupuji a většina se mi osvědčila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak po téhle recenzi asi půjdu do Lidlu (i když ho mám trochu dál, takže tam běžně nakupovat nechodím), protože mám pocit, že to kokosové máslo i šampony nutně potřebuji! :D Už delší dobu hledám šampon, který by mi seděl. Žádný, z kterého bych byla nadšená, jsem ale zatím neobjevila. A tenhle za zkoušku (a za ty peníze) určitě stojí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsem ráda, že mi věříš a chceš nějaký produkt také zkusit. To mě moc těší. :) Určitě zkus a uvidíš, já jsem pořád nadšená a moc mi vyhovují. :) ♥

      Vymazat