Moje stoletá žehlička na vlasy SENCOR

by - úterý, srpna 18, 2020

Říká se, že vlasy jsou korunou krásy. A z části je to pravda. Vlasy dokáží člověka neskutečně změnit. Ať už je to barva, nebo třeba jiný střih. Každopádně myslím si, že všechny ženy jsme krásné a byly bysme krásné i bez vlasů. Nevím jak vám, ale mně se líbí nejvíce stejně ta vnitřní krása. Samozřejmě, že vzhled je také důležitý, ale pamatujte, že čeho je moc, toho je příliš.

Já osobně si vlasy melíruju, protože si myslím, že světlejší vlasy mi sluší více, než tmavé. Teď jsem dlouho nemelírovala, takže se mi už proužky ve vlasech pomalu ztrácí a chce to dodělat. :)

Každopádně mi teď vlasy zase dorostly do takové délky, že je potřeba se o ně starat více, než když jsem měla krátké. Když jsou vlasy dlouhé, nedrží moc tvar, takže jsem se rozhodla, že až si je budu stříhat, tak půjdu do nějakého sestřihu do postupu nebo je alespoň trochu prostříhám, aby nebyly tak těžké. Věřte mi, že moje vlasy váží docela dost a někdy to je pro moji hlavu opravdu zátěž. A to si vzpomínám, že jako mladší jsem měla vlasy pod zadek a nechtěla jsem je ostříhat. Jednou to za mě udělal nevlastní děda a byla jsem s mamkou tak naštvaná! Ale časem mi došlo, že to byla úleva. Teď se kratšímu sestřihu nebráním, ale ráda bych do budoucna chtěla dlouhé blond vlasy. 

Ale abych se už konečně dostala k tématu. Jak jsou vlasy bez tvaru, často je upravuji svojí stoletou žehličkou a to tak, že buď vlasy žehlím, nebo si dělám lokny. Ty jsou ale na dlouho, takže když pospíchám, jen si vlasy párkrát přejedu žehličkou a pročešu hřebenem, aby vypadaly svěže a upraveně. Co si ale budem, žehlička je už dost stará a tak si poslední dobou myslím, že už pomalu dosluhuje a časem budu muset pořídit lepší a kvalitnější.

Jak můžete vidět, už pomalu mizí i logo značky a destičky uvnitř jsou už spálené.. no už je to stará babička. :)

Není to žádná spolupráce, pouze recenzuji produkty s Arecenze.cz, takže bych k téhle žehličce chtěla říct, že s ní nemám žádný problém a ani jsem nikdy neměla, vlasy krásně narovná a dokážu s ní udělat i nádherné lokny, ale doba jde dopředu a vzhledem k tomu, že jsou na trhu už mnohem lepší a kvalitnější žehličky na vlasy, tak tahle už není žádná hitparáda, v téhle době. Já jsem žehličku dostala jednou na Vánoce a to je tak.. troufám si říct, že 9 let určitě... každopádně teď už mají nové žehličky funkci nastavení teploty, abyste si vlasy nespálily a s touhle žehličkou se to bohužel stát může. Já ji používám, protože jsem za ní ráda, hrozně jsem si ji před lety přála. To ale neznamená, že bych neuvítala nějakou kvalitnější.

Takže pokud vám můžu poradit, pokud sháníte nějakou žehličku na vlasy, tak jděte určitě do nějaké novější a kvalitnější, u které víte, že si nespálíte vlasy a neopadají vám.

A já mám na vás otázku a to tu, zda si vlasy žehlíte, nebo kulmujete? :)

You May Also Like

6 comments

  1. Já taky měla vlasy pod zadek, možná až ke kolenům. :D Já je ale ostříhat chtěla. :D Strašně mě štvaly a furt se mi zacuchávaly. :((
    Ke mně si naopak myslím, že docela jdou černé vlasy. Nosila jsem je tak dlouho, ale teď už je nechávám odrůst na svou pravou barvu, takže už jsem taková hnědo blonďatá. :D Aktuálně mám tedy spíš takové ombré. :D A vlasy buď žehlím, kulmuju nebo nechávám přírodně (jen do vlasů namačkám tužidlo a pak je mám přirozeně vlnité). Dřív jsem na vlny používala žehličku, ale teď jak mám delší vlasy, tak mi to moc nejde, takže raději vytáhnu kulmu.. :D Plánuju ale zase vlasy ostříhat.. někdy v budoucnu.. přijde mi, že mě dlouhé vlasy zkracují, a já už jsem tak dost malá. :D :D
    Ty máš hezké vlasy, ale je fakt, že asi více se mi na tobě líbí ty světlejší. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda! Mám ráda tyhle historie vlasů. :D strašně ráda se o to zajímám, protože si myslím, že každá holka/žena si prošla všemi různými vlasovými změnami :D a to mě na tom tak baví. A je fakt, že já jak měřím 153cm , tak mě ty dlouhé vlasy také zkracují :D

      Ono zkrácení vlasů jen prospěje, a hlavně vždycky dorostou! :)
      A moc ti děkuji za tak hezký komentář! :)

      Vymazat
  2. Ja som tiež písala článok o žehličke na vlasy ale od Rowenti. Tieto sencor používali ešte Kaderníčky u nás v škole na praxi :D

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super, hned se mrknu! 😂 Rowenta je super značka, přemýšlím o ní také! 😊

      Vymazat