how are you today?

by - čtvrtek, srpna 27, 2020

 Krásný den. Doufám, že se máte dobře. Říkala jsem si, a taky jsem si to dost uvědomovala, že jsem blog poslední dobou zanedbávala. Chtěla bych tu být aktivní alespoň obden. Přispívat třeba i články z mého běžného dne, pokud by vám to nevadilo. Blog beru jako takový svůj deníček, kam bych si chtěla ukládat tyhle vzpomínky, abych na ně pak mohla vzpomínat.

Dneska je úplně obyčejný den, kdy jsem ráno vstala, vyvenčili jsme s přítelem pejsky, nasnídali se a já jako každé dopoledne začala poklízet a umývat nádobí.
Po uklízení jsme se vypravili a šli do města na poštu, vyřídit ještě nějaké věci a ještě jsme se stavili pro nákup na oběd.
Uvařila jsem oběd a pak jsem si udělala takové beauty odpoledne a konečně jsem si umyla vlasy. Pak jsem odpočívala na gauči a Olík mi asistoval. Jako u všeho. 😄😍
Jak se máte? ♥️

You May Also Like

8 comments

  1. To vypadá jako pohodový den. :) Já měla dopoledne celkem pohodu v práci, ale odpoledne mě začalo bolet břicho, tak jsem zůstala doma a padla na mě únava. Doufám, že to zítra bude lepší, když mám plány a narozeniny :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, byl celkem fajn. 😊 Jejda, tak ať je to brzy dobře. 🙂 Určitě odpočívej ať jsi na zítra fit!!! 😊

      Vymazat
  2. Takový pohodový den! Nutně bych ho potřebovala, ještě že je zítra už pátek :) Tento týden jsem byla poprvé v práci sama, jelikož si kolegyně vzala dovolenou, takže jsem byla dost na nervy :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo! 😊💖 To teda, dneska je takový malý pátek 😊 jé, tak to ti věřím. Pamatuju, jaký nervy jsem z toho měla i já. Celou noc jsem nespala jak jsem se bála druhého dne 😄

      Vymazat
  3. Také jsem na blog poslední dobou docela kašlala, ale občas takové období prostě přijde - bohužel. :D :) Krásné fotky Míšo, moc vám to s Olíkem sluší. <3

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! :) Je pravda, že poslední roky není blogování to, co bývalo kdysi a také mám pauzy čím dál častěji. :X Snad zase budeme aktivnější.. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! 💕 Asi už jsme starý, tak nemáme tolik času, jako když jsme chodily do školy.. 😂 ale doufáme a věříme, že budeme aktivnější 😍

      Vymazat