KALENDÁŘ NA ROK 2023

by - středa, listopadu 30, 2022

Už máte svůj kalendář na následující rok? My ano! Pokud jste viděli moje poslední video, tak jistě víte, že jsem začala spolupracovat s Empik Foto a jako první jsem si vytvořila právě kalendář, protože to je něco, bez čeho se v žádném roce neobejdeme. Na konci článku najdete i slevový kód, kdybyste měli zájem si kalendář také vyrobit a nebo třeba i nějaký jiný fotoprodukt.

Při tvorbě kalendáře je na výběr několik přednastavitelných šablon včetně obyčejné bílé, kterou si můžete udělat úplně podle svého. Já jsem zvolila obyčejnou bílou šablonu beze jmen a do kalendáře jsem si všechna pro mě důležitá jména, svátky, narozeniny a události zapsala a poznačila sama.
Fotky si můžete vložit buď jednu na měsíc, nebo můžete udělat i koláž z několika poskládanách fotek.

Slevové kódy
Mám pro vás slevu -25% na celou Empik nabídku. Platí na webstránkách a v mobilní appce - nespojuje se s jinými akcemi (neplatí na zlevněné produkty)
Slevový kód je cheetah

Garance doručení do Vánoc je cca do 14. 12. 

Na stránkách jsou i zlevněné kalendáře třeba i o -30%, což znamená, že ke zlevněnému kalendáři můžete přidat kód CHEETAH10 a ve výsledku budete mít slevu až -40%.


Myslím si, že je to super nabídka a můžete kalendář pořídit třeba i pro rodinu nebo známé, jako dárek k Vánocům. :)

You May Also Like

8 comments

  1. Moc se mi takovéto personalizované kalendáře líbí, taky bych si ho někdy pro sebe nebo pro někoho jiného chtěla nechat vyrobit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Připomněla jsi mi, že musím nachystat fotky na každoroční kalendář pro moji mámu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je moc krásný, kalendář na rok 2023 už také mám, s kočičkama :D a pro kamarádku jsem dělala a jejíma kocourkama :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Já vůbec nejsem kalendářní typ. Vůbec. Budu jednou takové kalendáře dělat, ale třeba pro babičky, až budeme mít s přítelem děti. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně vyrobený kalendář 🙂. U Empik Foto jsem ještě nedávno objednávala veškeré fotky, které jsem si nechala tisknout. Bohužel poslední objednávka co jsem tam provedla mě naprosto zklamala a donutila tuto stránku už dále nevyužívat. Fotky byly šíleně nekvalitní, buď to příliš tmavé nebo neskutečně světlé (a to fotky nebyli ani nijak zvlášť upravovány nebo projety nějakým filtrem) a že jsem těch fotek tam neobjednávala zrovna málo.. 😕. Ceny mají sice fajn, za málo peněz hodně kusů, často různé slevy.. ale kvalita je teda příšerná (za mě).

    OdpovědětVymazat
  6. Já nechávala dělat mamce kalendář k vánocům :) Akorát teda na stůl, přiznám se, že tyto na stěnu úplně nemusím :) Preferuji ty na stůl :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat