PRVNÍ ADVENT

by - neděle, listopadu 27, 2022

 A je to tady! První adventní neděle. ♥

Je na čase začít plašit, protože v tuto chvíli nemám ani jeden dárek. Druhý den uklízím a dělám vánoční výzdobu. Včera jsem ještě stihla upéct perníček, který provoněl celý byt a dnes jdeme na rozsvícení stromečku. Výzdobu už mám víceméně hotovou, dneska jsem ještě dodělávala detaily a věšela jsem světelný závěs na okno.
Adventní věnec u mě letos nenajdete - vsadila jsem na klasiku a minimalismus, takže jsem to pojala hodně obyčejně a líbí se nám to.

Kdy začínáte s výzdobou a péct cukroví? :)

You May Also Like

3 comments

  1. U mne výzdoba začíná a končí adventním svícnem a tácem, na kterém je váza s větvičkami, nějaká dekorace a svíčka. Letos zatím nepeču ani neuklízím, protože nějaká viróza mi trochu zkomplikovala plány. A dárek mám přesně jeden (pro manžela)
    Hezký Advent
    P.S. Minimalistický adventní svícen vypadá moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Tradičně pečeme s tetou na chalupě. Peče toho opravdu hodně (asi 30 druhů). Začíná po Mikuláši. Vždycky jí jezdíme o víkendu pomáhat :)

    OdpovědětVymazat