TIPY NA DÁRKY PRO NĚJ

by - středa, listopadu 23, 2022

 


Přijde mi, že vymýšlet dárky pro chlapy je mnohem těžší, než pro nás ženy! Ještě k tomu, když vám řeknou, že nic nepotřebují a mají vše. Dnes jsem postupně dala dohromady to, co mě napadlo a co by mohlo udělat radost každému chlapovi. Většina věcí jsou praktické, které mají využití jako třeba prkénko a nůž pro kuchaře, zápisník s propiskou pro podnikatele, hra Hogwarts Legacy na PlayStation pro vášnivé hráče a nebo třeba župan, kšiltovku, vestu a termohrnek pro pohodáře. Nesmí chybět ani doplňky jako jsou hodinky nebo pouzdro na různé kartičky a parfém.

Dejte mi vědět, co napadlo vás a můžeme se vzájemně inspirovat! :)

You May Also Like

3 comments

  1. Miška,
    pekné tipy, ešte mi tam chýba kniha, veselé ponožka a puzzle, to fičí u nás doma.
    Ten môj si tieto Vianoce praje domáce fitko stroje, ktoré už dorazili a všetko možné k cvičeniu, aj váhu na meranie kalórií... (schudol 25kg a začal ho baviť zdravý životný štýl), takže tento rok je to jasné. Ale tiež si to myslím, že je jednoduchšie kúpiť darček žene ako mužovi.
    Maj sa krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je pravda. Ponožky jsou klasika, na které se nesmí zapomínat. A i když nejsou moc oblíbené jako dárek, tak mě osobně potěší vždy. 😀 Nooo, tak domácí fitko by se mi taky líbilo! Má můj obdiv, takže přeji hodně síly a motivace dál! 🙂

      Vymazat
  2. Skvělé tipy i pro chlapy. Kšiltovku bych mohla ještě dokoupit bráchovi, nedávno o nějaké mluvil. :D :)

    OdpovědětVymazat