NUDE MANI

by - pondělí, listopadu 07, 2022

Myslím, že tohle je ta nejjednodušší manikúra, která nikdy nevyjde z módy. I když miluji na nehtech světle růžovou a mohla bych ji nosit pořád dokola, tak jednou za čas ráda sáhnu i po nude barvě. Dneska jsem na ni měla zrovna náladu, protože je venku už opravdu zima a navíc se hodí opravdu ke všemu. Já teď nejvíce nosím černou a hnědou barvu oblečení. Prostě podzimní klasika. :)

Tenhle lak mám už dlouho a pořád lakuje krásně. Musím říct, že je to vlastně jeden z nejlepších laků, co do ma mám. Má super štěteček a aplikace je díky němu jednoduchá a nepřetáhnete. Rimmel u mě vede.

odstín 230 MAUVE TO THE MUSIC

A jakou barvu na nehtech máte momentálně Vy? :)

You May Also Like

5 comments

  1. Taková barvička na nehtech se mi také moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  2. Laky od Rimmelu mám taky nejradši :) Momentálně mám na nehtech bezbarvý posilující lak :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Och už dávno som si nelakovala nechty. Mala by som začať. Hneď človek vyzerá viac upravene. Inak, krásny lak. :)
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná barvička, takový neutrální a né moc výrazná 🙂🍂. Já teď nemám lak žádný a už dlooouho jsem si žádný nedala, když nad tím teď tak přemýšlím 😅🙈.

    OdpovědětVymazat