POMALÉ RÁNO

by - čtvrtek, listopadu 10, 2022

Pomalá rána miluju.
Když nemusím vstávat v půl 6, udělám si oblíbenou snídani a v klidu si ji vychutnám s mým malým broučkem, který je taky rád, že jsem s ním dopoledne doma. :D

Nejradši mám slanou snídani a dost často si dělám opečené toasty s míchanými vajíčky, nebo jen tak se zeleninou a plátkovým sýrem. Jsou i dny, kdy vstanu a mám chuť na sladké, takže si udělám buď lívance, palačinky, jáhlovou kaši a nebo zase opečený toast s domácí marmeládou nebo medem.

A ráno bez teplého čaje si taky neumím představit. Zvlášť teď na podzim.

A jaká je vaše nejoblíbenější snídaně?

You May Also Like

6 comments

  1. Já zas miluji sladké snídaně, ale musím je pořád střídat :D. Ovesná či jiná kaše, toustík v oříškovým máslem, banánem, jogurt s něčím nebo něco upečeného... :D. A já si zas nedokážu představit ráno bez Cara nebo kávy :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy ráno začínám ve většině času pouze čajem, někdy si k tomu dám kousek buchty, dojímá jogurt po mrnousovi nebo ovoce ale to je asi tak vsechno

    OdpovědětVymazat
  3. Opečené toasty mám taky ráda 🙂, vždy je ještě pomažu trochu máslem nebo lučinou. U nás vedou jedině slané snídaně 🙈 a čajík ten bych mohla pít teď furt 🍂.

    OdpovědětVymazat
  4. Moje nej snídaně jsou vejce benedikt, ale když mám čas, chodím na snídaně ven, to je pro mě nejlepší start dne, když se nemusím o snídani starat já :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluji ta pomalá rána, kdy nemusím brzy ráno spěchat do práce. Preferuji ale sladké snídaně. Koláčky, jogurty apod. A samozřejmě káva případně čaj. 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouho jsem takové pomalé ráno nezažila a vlastně si říkám, že bych asi měla občas trochu více zvolnit a relaxovat. Život není jen podnikání a honění peněz. Jasně, pokladní kotoučky se musí točit. Když má člověk květinářství na maloměstě, tak se prostě musí smekat. Ale jako to neznamená, že bude řešit práci i v neděli. :)

    OdpovědětVymazat