TIPY NA DÁRKY PRO NI

by - čtvrtek, listopadu 24, 2022

 


Dejte mi za pravdu, že shánět dárky pro ženy je prostě jednodušší, než pro muže. Dala jsem dohromady vše, co mě zrovna napadlo a musím říct, že mě napadají i další dárky. Popravdě, abych se přiznala, může se to brát i jako takový můj wishlist, haha.

Určitě bych něco z toho moc ocenila.

Každopádně krásný šperk potěší určitě každou z nás, to samé třeba kulma na vlasy nebo dobrý hřeben. Dále jsem do seznamu zařadila pyžamko, kosmetickou taštičku na makeup, diář, klíčenku, termohrnek, teplé válenky a takový základ je parfém, který nikoho neurazí.

Co dalšího vás napadá?

You May Also Like

6 comments

  1. Mňa vždy poteší kniha a veselé ponožky, ale tento rok mi asi Ježiško prinesie elektobicykel a šperk...a pomôcky na zdobenie tôrt :-)))
    Z Tvojho zoznamu sa mi páčia tie čižmičky a spodné prádlo.
    Pekný dník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky! :)
      Tak koukám, že budeš mít krásného Ježíška! ♥

      Vymazat
  2. Ten kartáč na vlasy chci hrozně dlouho!!! :) Vypadá hrozně luxusně a pořád o něm přemýšlím. Za kartáč/hřeben to ovšem není malá suma. :) Ale asi se konečně odhodlám a udělám si radost sama!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná koláž s doporučením na dárečky! :) Zbývá mi koupit pár drobností kamarádkám, ale i v tvých tipech jsem nalezla inspiraci..Termo hrneček je super nápad! :)

    OdpovědětVymazat