Bábovka je klasika

by - úterý, srpna 22, 2023

Byla doba, kdy jsem pekla každý víkend, abychom měli něco dobrého na snídaně nebo na svačinu. Nějak už není tolik času, co bývalo. :D Ale teď mám ještě stále dovolenou a přítel už si poručil, že by chtěl klasickou bábovku a že už jsem dlouho nic neupekla. :D Dělala jsem před týdnem rybízový koláč s drobenkou, ale to on nejí. Vlastně nejí nic s ovocem. Tak jsem mu vyhověla a upekla klasickou dvoubarevnou bábovku. V receptu nic spešl nehledejte, ani nic extra zdravého kromě toho, že jsem místo cukru použila čekankový sirup.




Peču zásadně hrníčkově

Recept

2 vejce
1 lžíce kakaa
1 hrnek mléka
0,5 hrnku oleje
1 hrnek cukru krupice (já dala čekankový sirup od oka)
2 hrnky polohrubé mouky
vanilkový cukr
kypřící prášek do pečiva

Peču na 170 stupňů cca 40 minut






Co jste naposledy upekli vy? Máte rádi bábovku?

You May Also Like

11 comments

  1. Peču v podstatě stejnou bábovku, není nad klasiku :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je jeden z mých oblíbených receptů. Jen musím mít rozhodně víc té kakaové části :D, protože tu mám mnohem raději. Naposledy jsem pekla na chalupě rybízový koláč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak jsem neodhadla množství těsta na tu kakaovou část... :D :D vždycky dávám půl napůl a zrovna při téhle se mi to nepovedlo :( :D

      Vymazat
  3. Klasika, která nikdy nezklame, mňam :).

    OdpovědětVymazat
  4. Bábovku jsem dělala minulý týden. Příště zkusím tvůj recept, díky za něj :) já peču kokosovou, zkoušela jsem i makovou, ale nemám doma mák, tak vyhrál kokos :D Já peču hodně ráda, klidně několikrát do týdne :D na tento týden mám naplánované 4 buchty, tak jsem na sebe zvědavá :D hrníčkové recepty jsou nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosovou miluju! A makovou jsem dělala jednou taky. :3 Mňam... musím už zase něco upéct. :D
      4 buchty za týden?! :D Tak to abych se zastavila na kávičku! :D :)

      Vymazat
  5. Úplně zbožňuju tvoje fotky! <3 Dlouho jsem neměla klasickou bábovku, tyjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) <3 Konečně jsem si pořídila foťák, tak jsem ráda, že si fotek všímáte. :¨)
      Tak šup šup nějakou upéct! :D

      Vymazat
  6. Bábovky miluju, hlavně mojí oblíbenou s příchutí kokosu. :) Jinak moc chválím fotky, je vidět, že jste s Olympusem super parťáci! :D :)

    OdpovědětVymazat