Piknik v trávě

by - neděle, srpna 27, 2023

Piknik venku v trávě? To zní jako super nápad! Popravdě jsem na pořádným pikniku ještě nikdy nebyla, teda, nějaké jídlo venku proběhlo, ale nikdy ne na dece a s piknikovým košem. Napadlo mě to ze dne na den, že bychom si nějaký menší piknik jen ve dvou udělat mohli. Ihned jsem šla do obchodů shánět piknikové koše a hned jsem jeden sehnala. :D :)
Ještě nakoupit nějaké občerstvení a pití a nápad byl zrealizován. S pitím mi pomohlo Víno od Bodláků, kde jsem si vybrala dobré víno a za to jim moc děkuji. Bez pití by byl piknik moc suchý. :D








Kdo miluje máslové croissanty?! Mohla bych se po nich utlouct. :D



A jaká vína jsme vybrali? Přítel chtěl zkusit nějaké Rosé a já zase klasiku červené.
Volba byla tedy pro Rosé Charmat de Vinselekt Brut & BOUGRIER Pinot Noir Signature
ROSÉ CHARMAT je růžové šumivé víno od nejzkušenějšího vinaře u nás.
BOUGRIER Pinot je klasické suché červené víno a píší, že je skoro až osvěžující - lehké, ovocné.








Co vy a pikniky? Děláte? :) Je to super.

You May Also Like

20 comments

  1. To vypadá parádně, moc krásné fotky! A máslové croissanty miluji! Bohužel je moc často jíst nemůžu, což je velká škoda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a nápodobně! Také je nemůžu jíst pořád :D achjo. :D

      Vymazat
  2. Já byla na pikniku naposled s přítelem tak před dvěma lety. Přitom to bylo tak hezký! Musíme vyrazit zas...ačkoliv teď mám v plánu ,,piknik", ale trochu jiný :-) ♥ Jinak ty fotky se ti moc povedly, klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid?! Bylo to fakt super a mělo by se to praktikovat určitě častěji! <3
      Mockrát děkujeme! :)

      Vymazat
  3. Alespoň jednou za rok takhle piknikujeme s kamarádkou, protože u mě ve městě je velký anglický zámecký park, který je k tomu jako stvořený. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wooow tak tam to musí být piknik na úplně jiném levelu :3

      Vymazat
  4. Ty fotky? WAAW! Opravdu se vám povedli! Zásluhu získává i Matěj, který tě určitě fotil :D Krásně zpracovaná spolupráce. My si piknik párkrát udělali. Máme to rádi, ale máme je spíš vyjímečně :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě potěšilo, moc děkujeme! <3
      A určitě bych to bez Matěje takhle sama nenafotila, takže určitě tam zásluhu má. :)
      Také spíše výjimečně a o to větší kouzlo to pak má.

      Vymazat
  5. Krásné fotky! Moc ti to sluší :) Piknik jsme si udělali u pláže v Turecku, akorát okolo chodila ochočená divoká prasata :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, pikniky dělám moc ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou fakt super a nechápu, proč jsme je už nedělali dávno předtím... :)

      Vymazat
  7. Parádní článek a hlavně fotky

    OdpovědětVymazat
  8. NAPROSTO MILUJU ty fotky! Ty jsou úplně úžasné! A ten piknikový košík je taky naprosto skvělý a prostorný! <3 Hned bych si zašla na nějaký piknik, možná to ještě stihnu, když jsou taková tepla. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, určitě jste si piknik užili! Já bych si hned dala to víno i Kinder Bueno. :D

    OdpovědětVymazat