Sloup v Čechách

by - neděle, srpna 13, 2023

Krásnou neděli! Doufám, že užíváte krásný slunečný víkend. My jsme včera vyrazili na menší výlet do Sloupu v Čechách, který máme hned za rohem a navštívili jsme rozhlednu na Stráži, lesní divadlo a další zastávky vedly do místní hospůdky na oběd, do kavárny na výbornou kávu, po které jsem nemohla vůbec spát ( :D ) a ke Sloupskému jezeru. Máme to ve Sloupu moc rádi, je to tam prostě nádherné a mě nejvíce fascinuje ta příroda, krásné čisté vesničky a roubenky.. to je něco překrásného. :)
No a hodně z vás zajímalo, jak bude fotit můj nový foťák, takže to byla fajn příležitost ho konečně pořádně vyzkoušet a otestovat.


Hned co jsme vešli do první vesničky, tak mě fascinovala každá maličkost a drobnost.






A přesně tyto domečky mě fascinují. Ta malá okénka, kytičky a záclonky.


Tady jsme byli v lesním divadle a pak jsme pokračovali nahoru směrem k rozhledně po kořenech stromů.

Jsme tady!


Úplně na rozhlednu nahoru jsme nešli, protože trpím závratěmi a ty kulaté schody bych asi nezvládla. :D
Podívali jsme se ale na krásné výhledy i tak!






Moje nejoblíbenější svíčková



V mňau kafe jsme si dali výbornou ledovou kávu.

A nakonec jsme se prošli kolem rybníku.

Výlet jsme si moc užili a doufám, že jich ještě pár stihneme. :)

You May Also Like

11 comments

  1. Pěkné fotky a pěkný výlet. Já byla ve Sloupu dvakrát - jednou jsme obešli celé okolí, včetně rozhledny, podruhé jsme tam byli s kamarádkami, to jsme jen prošli městečko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jen tak se procházet tím malým a krásným městečkem je nejvíc super! :)

      Vymazat
  2. Teda tam to z fotek vypadá úplně jak z nějaké tradiční české pohádky. :D Krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, ale úplně! A vlastně jsi mi připomněla, že na Sloupském hradu se natáčela scénka z pohádky S čerty nejsou žerty! :)

      Vymazat
  3. Krásný výlet :) počasí vám vyšlo na 1*. Foťák dělá opravdu moc pěkné fotky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počásko vyšlo opravdu krásně.. :) a děkuji <3 jsem z foťáku nadšená.

      Vymazat
  4. Nádherné fotky, je vidět, že jste se s foťákem hodně rychle zkamarádili! :D :)) To se fotí samo. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že ano! :) <3 Je úžasný, vždyť ty víš :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, na tohle místo bych se někdy taky ráda podívala. :)

    OdpovědětVymazat