Banana bread

by - sobota, srpna 05, 2023

 Krásnou deštivou sobotu všem! To máme ale hezké léto, co? :D Mám už za sebou dva týdny dovolené a skoro pořád prší. :)) No, věděla jsem, že bude celý víkend deštivo, tak jsem se včera večer vrhla na pečení banánového chlebíčku, který jsem nedávno zahlédla u mojí oblíbené Pavlínky z blogu Life by Pavlina, takže pro recept běžte k ní! :) <3



Musím říct, že mě při pečení zarazilo, že v receptu není ani jedno vajíčko, protože vždycky jsem dělala banana bread ze stránky PrimaFresh a tam dokonce přišla vajíčka dvě. 
Chlebík je oslazený jen samotnými banány a trochou čekankového sirupu, což naprosto stačí.

Při pečení po celém bytě voněla skořice a nasekané vlašské ořechy. Úplně mi to připomnělo pečení cukroví a Vánoce. :) Mňam!
Nemohla jsem se dočkat rána, až chlebík nakrájím a ochutnám. Je výborný, vláčný a nadýchaný. Určitě doporučuji recept vyzkoušet. Stojí za to! <3


Máte rádi banana bread? :)

You May Also Like

9 comments

  1. Má banánový chlebíček taky ráda, ale už jsem ho docela dlouho nepekla. Mám trochu jiný recept (s kakaem, vajíčky a arašídovým máslem). Ale ten od Pavlíny taky nevypadá špatně, možná ho někdy zkusím

    OdpovědětVymazat
  2. Rada pečiem banana bread, vyskúšala som ich už veľa, ale najviac nám v poslednej dobe chutí brownies a banana bread v jednom recepte :-)
    Ten Tvoj vyzerá skvele.
    Uži si víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem jich už vyzkoušela hodně.. ale tenhle je fakt snad ten nejlepší :) <3 Moc děkuji!

      Vymazat
  3. Moc se ti povedl! :) Já mám banana bread moc ráda, jen ho peču podle receptu od My Cooking Diary :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně :)
      Já podle My Cooking Diary dělám na Vánoce vosí hnízda a jsou výborný. :)

      Vymazat
  4. Jo, vypadá naprosto senzačně! Já jsem pekla banana bread... už je dlouhá doba. Asi bych měla zase a nejspíš vyzkouším recept od Pavlínky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá nádherně, moc se ti povedl :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že ti chutnal! :) Budu ho muset upéct znovu, jen jsem ho uviděla, dostala jsem na něj hroznou chuť. :D :))

    OdpovědětVymazat