Splněné přání Olympus PEN E-PL8

by - čtvrtek, srpna 10, 2023

Není to tak dlouho, co jsem vytvářela článek o splněných přáních a už tu mám první splněné, které jsem si přála možná více než rok. Dá se tomu říct takový blogerský sen všech blogerek a tím je foťák.
Hledala jsem takový, který dokáže vyfotit fakt pěkné snímky a zároveň bude designový a malý/skladný, který se mi bude vejít do kabelky. Hodně jsem o tom studovala a hledala, abych nešlápla vedle, ale jsem si jistá, že to byl skvělý výběr.

Je to Olympus PEN E-PL8 a sáhla jsem po této hnědo-oranžové barvě - je to sice možná trošku takové retro, ale mně se mega líbí. K foťáku jsem zvolila objektiv 45 mm f/1.8 a jedná se o portrétní objektiv.


A protože jsem ještě nikdy takový foťáček neměla, tak se mám co učit. Dnes ho zkoušel i můj přítel a upřímně řekl, že je to dobrý foťák. V nastavení je toho hrozně moc a měla jsem ho v ruce snad jen 20 minut. Těší mě, že má i výklopný displej, takže se budu moct vyfotit i sama bez něčí pomoci.

Těším se, až ho budu moct pořádně vyzkoušet a věřím, že teď budou na blogu hezčí fotky, než byly doposud.

Mějte se krásně. 

You May Also Like

12 comments

  1. Kdy budou nějaké fotky?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať se ti s ním dobře fotí

    OdpovědětVymazat
  3. Panejo! Tak to je nádherný foťák a určitě bych taky takový brala (dokonce jsem na něj kdysi koukala). Především se mi líbí ty barvy! ♥ Je hezké, že sis splnila sen a investovala do foťáku, snad příště ukážeš nějaké fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji moc za hezký komentář <3
      Já si ho přála už nějaký ten pátek také a jsem ráda, že jsem si ho konečně koupila :)

      Vymazat
  4. Krásny foťák, nech Ti dlho robí radosť a teším sa na zábery :-ň
    Inak, my máme doma všetky fotoaparáty od Olympusu, spolu už 4 kusy a rôzne objektívy.

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem zvědavá na nové fotečky. Budu se těšit! A tobě přeji mnoho úspěchů u učení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji :) už jsem ho vyzkoušela, fotky budou dnes :)

      Vymazat
  6. Míšo, foťáček ti moc přeji a určitě budeš moc spokojená! :) Na Olympus nedám dopustit a viděla jsem první fotky na tvém Instagramu, fotí nádherně! :))

    OdpovědětVymazat