Nákupový haul / Decathlon, New Yorker, Vinted

by - neděle, srpna 20, 2023

Ahoj! Mám tu pro vás slibovaný nákupový haul. Věci tu budou jak ze sekáče, tak i z nějakých obchodů. :)
Před pár dny jsme jeli do Liberce a já jsem se už dlouho chtěla podívat do Decathlonu, protože jsem potřebovala nějaké legíny a prostě se jen tak podívat, co všechno se tam dá sehnat. Pak jsme obešli i všechny možný obchody v Libereckém Forum - měli totální výprodeje a jelikož už tam asi nějakou dobu trvají, tak oblečení bylo dost rozebrané. Ale i tak se to s mými dalšími úlovky vejde do jednoho článku.






Prozradím vám moje tajemství :D moc ráda nakupuju na Vinted a v sekáčích. Kolikrát tam najdete fakt hezké, nové kousky za minimální cenu. :)
Pásek a šálu jsem koupila zrovna na Vinted a mám z toho velkou radost.
Objevila jsem značku ALDO a pořídila jsem si od ní rovnou novou kabelku.

Pokud nebude extra deštivý podzim, chci nosit balerínky co nejdéle to půjde. Dříve jsem je nosila skoro pořád a teď se k nim zase vracím. Jsou z Deichmannu.



V NewYorkeru jsem ulovila tenhle boží kraťasový overal za 300Kč! Zamilovala jsem se do něj hned na první pohled.



V Decathlonu se mi moc líbilo a koupila jsem si tam troje legíny - jedny kratší, dvoje dlouhý a sportovní kalhotky.





To by bylo všechno, ostatní kousky co mám na sobě jsou buď někde ze sekáče, nebo z Vinted.

Prozraďte mi, kde nejraději nakupujete vy? :)

You May Also Like

9 comments

  1. Pěkné úlovky. Mě nejvíc zaujala ta modrobílá košile a šála.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné úlovky, moc se mi líbí košile :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky, sluší ti :)
    Já kombinuju nákupy ze sekáče a z klasických obchodů, z nich mám nejradši asi Mohito a Reserved :) A celkem často nakupuju i na Zalando Lounge.

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tipy! Na Reserved se občas taky podívám :)

      Vymazat
  4. Já Decathlon taky miluju. Na konci července jsem dělala velkou objednávku za necelých 6k. Ale oblíkla jsem se od hlavy až k patě! Nové sportovní tílko, kraťasy, nepromokavé boty, nepromokavá bunda, baťoh, ponožky proti puchýřům a ponča proti dešti. Z nákupu mám fakt radost!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sis pěkně nakoupila, no! Fakt je to tam skvělý !

      Vymazat
  5. Pořídila sis krásné kousky, moc se mi líbí ten svetřík (už se totiž těším na podzim a na teplé outfity :D). Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat