Denis Henry a Granko bábovka

by - čtvrtek, července 11, 2024

Určitě jste už někde nebo u někoho viděli tyhle krásné formy na bábovky. Já je vždy u všech obdivovala. Hrozně se mi líbily a vždy na mě působily tak nějak honosně. A teď už jednu takovou mám i já a jsem z ní nadšená.
Pořídila jsem si ji na stránce Denis Henry a najdete tam spoustu jiných druhů, nebo třeba i jiné kuchyňské doplňky, jako například nože, pánve, hrnce a mnoho dalšího.
Formy Nordic Ware jsou hodně oblíbené, jak už jsem psala, přijdou mi takové honosné a luxusní. Na stránkách najdete i jiné různé druhy, takže stojí za to se podívat. Já mám formu na bábovku Královská lilie a už podle názvu si můžete všimnout, že je prostě jak do královské rodiny. :D



GRANKO BÁBOVKA

Budete potřebovat

- 3 ks vejce
- 1 hrnek cukru
- 1 balení vanilkový cukr
- 1 hrnek Granka
- 1/2 hrnku oleje
- 1 hrnek zakysané smetany
- 1 hrnek hladké mouky
- 1/2 lžičky jedlé sody
- čokoládu na polevu

Postup

Vajíčka vyšleháme spolu s cukrem do pěny a poté přidáme olej, zakysanou smetanu, Granko smíchané s moukou a sodou.
Vyšlehané těsto vlijeme do vymazané a vysypané formy a pečeme na 160 stupňů zhruba hodinu. Po upečení bábovku polijeme čokoládou a můžeme klidně přidat i nasekané ořechy. :)

Vy tu formu určitě vymažte víc než já, nebo vám půjde špatně vyklepnout. :D Bábovka je výborná a vláčná!

You May Also Like

14 comments

  1. Forma vypadá nádherně! Ale asi bych měla strach právě z toho vyklopení. 😅 Recept si ukládám, i když bych místo všeho toho cukru ke Granku dala už jenom vanilkový, vypadá velice dobře. 🤤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud s pořádně vymaže a vysype, půjde vyklepnout krásně! :)
      Jinak mi bábovka přišla sladká tak akorát. :)

      Vymazat
  2. Forma je moc hezká a tenhle recept na bábovku neznám. Mimochodem je vtipné, že jsem zrovna dopsala recept na bábovku a chystám se ho jít vložit na blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Forma na bábovku je luxusná a určite aj bábovka z nej tak bude chutiť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak bábovka, tak forma vypadají skvěle. Mám celkem dost letitých forem, ale asi si budu přát další :o)
    Michaelo, zdravím a přeji hezké léto! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji! Ta bábovka pak chutná úplně jinak, když je z nové a hezké formy. 😀
      Také Ti přeji hezké léto. ☀️

      Vymazat
  5. Krásná forma. A bábovka vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám od nich formu na bábovku, jen v jiném provedení a nemůžu si ji vynachválit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, určitě teď budeme péct bábovky o sto šest! 🤣

      Vymazat
  7. Také se mi tyto formy moc líbí :) Bábovka vypadá krásně, ráda vyzkouším, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! 🤩 Pak dej kdyžtak vědět do článku. 😉

      Vymazat