DM haul 💸

by - středa, července 24, 2024

Dmko patří mezi moje nejoblíbenější drogerie a nevím, jak to dělám, ale vždy, když tam vejdu, tak tam nechám neskutečnou pálku. Člověk toho prostě potřebuje strašně moc a nejhorší je, že to každý měsíc musí opakovat. 😀 Já si vždy před návštěvou drogerie doma dělám seznam v Dm aplikaci a dávám si srdíčka k produktům, které potřebuji koupit. Takže pak jen jdu a beru podle seznamu, které jsem si tam dala. Alespoň pak nemusím od snoubence poslouchat, že mi to trvá moc dlouho. Dnes vám ukážu takový klasický nákup domácích potřeb - jsou to mé oblíbené čistící prostředky, které kupuji pořád dokola a mám je už ozkoušené a osvědčené.
💛 Pro mě 🩷
Odlakovač na nehty používám hlavně na nohy, protože ty si lakuji normálními laky a mám ráda tenhle obyčejný od ebelin s acetonem.
Nejlepší řasenka na světě od Miss sporty! Je to už moje několikáté balení a používám jí už tak 3 roky. Fakt neznám lepší. Zkoušela jsem i tu růžovou od Maybelline a vůbec mi nesedla a nedělala hezké řasy.
Kneipp máslo na chodidla jsem si koupila úplně poprvé, ale dala jsem na hodnocení z aplikace Dm a řekla jsem si, že ho vyzkouším. Bojuju se suchými paty a celkově mám suchá chodidla, tak dám kdyžtak vědět, jak funguje. 😊


Pro nás 🫶🏼
Kapesníky, vlhčené ubrousky, odličovací tamponky, uchošťoury a kolíčky na prádlo. Tady asi není o čem, ale tyhle kolíčky na prádlo jsou jedny z nejlepších, jaké jsem kdy měla. Mám doma z Pepca a ty se mi úplně rozpadly, tak jsem si vzala tyhle od Profissimo a mám už druhé balení, jelikož 24 kolíčků mi nestačilo. 😀



🧼Koupelna 🛁
Cif na koupelny je ten, ke kterému se vždy ráda vracím. Krásně provoní koupelnu a dobře umyje.
Tuhle houbičku na vanu a umyvadlo si musíte pořídit, je fakt skvělá, oboustranná a krásně vyčistí.
Rukavice si kupuji tyhle silnější, protože ty slabý mi vydrží vždy jen chvíli.


🧴 Toaleta 🚽
Čas štětky do wc nadešel a byla potřeba zase vyměnit za novou. 😀
Wc blok od Denkmit mám nejradši tenhle s vůní kokosu a manga 🥭🥥 krásně provoní.
Wc čističe furt střídám, ale nejraději mám tenhle od Domestos. Naopak třeba od značky Denkmit mi nevyhovují, protože mi přijde, že vůbec nevoní a nevyčistí.



Máte nějaké oblíbené a osvědčené tipy z Dm?
Budu ráda za ty vaše a třeba příště vyzkouším.

You May Also Like

8 comments

  1. Filtry do kávovaru! 😁 V balení je jich fakt hodně, takže vydrží dlouho a nejsou drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, my teda moc kávu nepijeme, tak zatím kávovar nemáme, ale věřím, že ho brzy pořídím a začneme být pořádní coffe lovers. 😂

      Vymazat
  2. Do DM chodím hlavně pro svoje krémy - a že jich používám hodně. :D Vítězí u mě DM značka Alverde, když se chci praštit přes kapsu, kupuju Purity vision.
    Filtry z komentáře od Saku jsem dlouho kupovala taky, ale několikrát za sebou se nám stalo, že se protrhly... :-/ takže už radši kupuju nějaké "lepší" v kavárně. Jsou dražší, ale i přesto je to necelá koruna na jeden, takže to není zlé. Při ceně té kávy... :D :D

    To máslo na chodidla vypadá fajn, asi se na něj mrknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je pravda, že dm značka Alverde je fajn, pár produktů jsem už měla. Zatím jsem s máslem moc spokojená! 🙂

      Vymazat
  3. Ráda jsem se podívala, Míšo! Já tam kupuji "jídlo", teď jsem na IG viděla chválu na sprej místo žehlení. Pokud by to trochu fungovalo, bylo by to fajn na cesty...
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O spreji jsem už taky slyšela, možná si pro něj také skočím, jelikož doma nemáme žehličku a nežehlím. 😀

      Vymazat
  4. Já v DMku kupuju prostředky na nádobí (jak písek, tak saponát), na okna, gely na praní, občas tablety do myčky, odličovací tamponky, ... A nesmí zapomenout na tekutá mýdla, která jsou za pár kaček a vyhovují nám (pokud jste je ještě neměli, tak doporučuji nějaké vyzkoušet). Hodně věcí kupuju v náhradních baleních kvůli redukci množství odpadu (řekla bych, že DMko je v tomto nejlepší).
    Jinak mne pobavilo to konstatování o snoubenci - můj muž je podobný (po pěti minutách v krámě je nervózní ;-)). Takžev DMku nakupuju většinou sama (zrovna dneska se chystám).

    OdpovědětVymazat
  5. Páči sa mi zhrnutie produktov do kategórií... :) takto nakupovať podľa srdiečok v aplikácii mi ešte nenapadlo... ja chodím nakupovať s priateľom, hlavne teraz v lete, a neviem, ci je to dobre alebo zle, ale on mi dosť obmedzuje pohyb po predajni... povie, že sme sem prišli iba na toto a toto a už ma ťahá ku pokladni. Nemám takú silu a nebudem tam vyvolávať scény :D

    OdpovědětVymazat