Novinky z HOUSE

by - úterý, července 23, 2024

Když jsme byli na výletě v Děčíně, tak jsme se v mezičase jen na 5 minut zastavili v House obchodě a měli tam velký letní výprodej. Bohužel už asi nějakou dobu trval, takže to bylo hoodně probrané a byla jsem ráda, že tam na mě alespoň něco málo zbylo. 😀 Jak říkám, byla to pětiminutovka, takže jsem koukla, vzala, šla rychle vyzkoušet do kabinky a bylo. Vzala jsem si jen dva kousky oblečení, které mě stálo necelých 500 korun a to madeirovou sukýnku a tílko s nápisem Mindset. Snoubenec si tam vzal tričko Linkin Park a je taky boží.







Co jste si naposledy koupili vy?


You May Also Like

6 comments

  1. Líbí se mi sukně (na trika s nápisy nejsem ;-), ale určitě se v létě užije)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc taky ne, ale tohle se mi celkem líbilo! Mám totiž ráda všechno, co se leskne a třpytí. 😀

      Vymazat
  2. Pěkná sukně.
    Taky jsem si naposledy koupila bílou sukni. V secondhandu Textill HOUSE! :D Ale ta moje má kytičky, původně je z New Yorkeru, stejnou z jiným vzorem jsem už měla. Za dvacku, neber to. :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, já bych se v takové sukýnce už necítila, ale tobě moc sluší!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat