POJĎTE S NÁMI DO ZOO!

by - neděle, července 07, 2024

Probudili jsme se do sobotního rána, dali jsme si snídani a přítel jen tak pronesl, že jedeme na výlet. Bylo už dost hodin, asi něco okolo deváté. V rychlosti blesku zjistil spoje vlaků, nařídil mi, ať se připravím a že za hodinu a půl vyjíždíme z vlakového nádraží. :D
Super. To se nestihnu pořádně vypravit a dát se dokupy. Ale naštěstí jsme vše krásně stihli a ještě jsme si dali kratší procházku se psy, abychom je trochu unavili a aby tu doma moc nezlobili. Už od rána bylo dost horko, takže jsme ještě stihli zaběhnout do obchodu pro vychlazené pití na cestu do vlaku.
Doběhli jsme na nádraží a šli na nástupiště, odkud se jede do Děčína. V Děčínské ZOO jsem ještě nikdy nebyla, tak jsem se celkem těšila a vzala si s sebou foťák, protože to by byla velká škoda, kdybych zvířata nenafotila.
Cesta byla příšerná, ale to se dalo očekávat. Plno lidí totiž mělo nejspíš stejný nápad jako my, takže se na ně ani nemůžu zlobit. :D Byli jsme rádi, že jsme si sedli alespoň to nahňácané dvojky v Arrivě. Žádný vzduch, žádné místo a prostor na věci.
Když jsme dojeli, tak jsme se stavili do Mekáče na oběd a ještě jsme oběhli nějaké obchody s oblečením, protože probíhají letní výprodeje a oba jsme si něco malého koupili pro radost. Pak jsme se vydali už do zmíněné ZOO a jako ten kopec? "Já odpadnu! To nedám.. " Kopec nás definitivě zničil. :D
Kdo někdy byl v Děčínské ZOO, tak určitě ví, o čem mluvím. Byl to MASAKR! Když jsme konečně došli ke vstupu, tak kolem nás projel autobus plný lidí a všichni jeli do ZOO. Byl to autobus, co vozí lidi nahoru a dolu na zastávky a úplně ZDARMA! :D
Takže zpáteční plán byl jasný - počkat na autobus a nechat se odvézt zdarma až na vlakové nádraží! :D Popravdě, už jsme toho měli plné kecky a já měla obě nohy úplně sedřené z bot, takže jsem to moc ocenila a sotva jsem pak došla z nádraží domů. Obě nohy - nebo spíš oba kotníky sedřené do krve a strhnuté puchýře. To bylo nemilé překvapení, když jsem si doma sundala boty.
Ale teď už se pojďte podívat na fotky, které jsem pro vás nafotila! :3

Tohle byl teprve začátek toho všeho :D
To jsme ještě nevěděli, co nás čeká.



Chvilka odpočinku









Kdo si pamatuje ještě na tento starý vzhled Instagramu?


Je to malá ZOO, takže zvířat tam mají opravdu jen pár, ale nám to stačilo a nejvíce se nám stejně líbily kozy na konci, které jsme si mohli i nakrmit. :D Ty jsem ale na foťák už nefotila.

Byli jste někdy v Děčínské ZOO?

You May Also Like

10 comments

  1. Byla, dokonce několikrát, je jedna z těch, co mám nejblíž. 🙂 Ten výšlap je sice brutál, ale ten výhled z Pastýřské stěny za to zase stojí. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ten výhled je moc krásný! :)
      Co ale musím říct, tak Liberecká ZOO se mi líbí víc! :)

      Vymazat
  2. Já v děčínské ZOO nebyla. Zato jsem lezla ferratou Pastýřskou stěnu (zpětně nevím, kde jsem sebrala odvahu), takže cesta dolů mi přišla jako brnkačka :).
    Jo - a hezké fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá! :D Já bych na to odvahu neměla.
      A děkuji :)

      Vymazat
  3. Nebyla, ale vypadá to tam moc fajn :) Určitě jste si to moc užili. ZOO v Brně je taky plná kopců.. :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZOO máme rádi. 😊 Vždycky si to užijeme, jen ty kopce... 🥲😄

      Vymazat
  4. V této ZOO jsem nikdy nebyla, díky, že jsi nás vzala s sebou :) Kopec vypadá masakrácky :D připomíná mi kopec na Hlubokou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespon se tak můžete podívat přes článek 😀🫶🏼 Na Hluboký jsem já nikdy nebyla. 😏

      Vymazat
  5. nádherné fotky :) ten kopec musel být fakt šílenej :D já v děčínské zoo byla před několika lety a moc se mi tam líbilo, ráda bych se tam někdy podívala zase... nejvíc se mi tam líbil místní medvěd, tehdy jsme přišli zrovna v době, kdy probíhalo jeho komentované krmení, a bylo to moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! 🙏 Je fakt, že jsme tam také něco zaslechli, že se asi krmil medvěd, ale v tu chvíli už jsme byli na druhé straně ZOO a už se nám nechtělo se vracet zpátky. 😀

      Vymazat