Šperky Rafity 💫

by - čtvrtek, července 18, 2024

Kdo mě zná, tak ví, že bez šperků nikam nejdu. Nejsem bez šperků ani doma a na spaní si sundávám maximálně prstýnky. Já vím, je to moje úchylka, kterou mám už tak od mých 5 let. Nekecám. Byla jsem parádnice už jako malá. 😂 Zlato, stříbro, prostě co se mi zrovna hodilo k oblečení do školky/školy. Náušnice, řetízky, náramky, náramky na nohu, prstýnky... čím víc, tím líp.
Teď u mě samozřejmě platí, že méně je více. Ovšem po těch letech zkoušení, blbnutí s různou bižuterií a následných zánětů v uchu jsem došla k tomu, že stříbro je pro mě to pravé ořechové a cítím se v něm nejlépe. Od decentních kousků po výraznější - podle situace a outfitu.

Dneska bych vám chtěla představit šperky od značky Rafity, které jsem si moc oblíbila a nedám na ně dopustit. Jejich šperky sluší každé ženě a hlavně každá si vybere takové, po kterých touží. I já si takové vybrala. V Rafity věří, že stříbrné šperky nejsou jen ozdobou, ale svědky důležitých událostí a krásných životních chvil. A já s nimi souhlasím! Na každý šperk mám nějakou nezapomenutelnou vzpomínku, na kterou si vždy nošením daného šperku vzpomenu.
Na Rafity najdete stříbrné i pozlacené šperky. Jak můžete vidět, já si vybrala oboje a střídám je jak se mi zrovna zachce. První combo je stříbrný náramek, prstýnek a jemné náušničky.





Tady naprosto miluju tu jednoduchost a jemnost.
Jako druhé combo jsou stříbrné pozlacené náušnice a náhrdelník.

🥳 S kódem MISA15 získáte 15% slevu na všechny šperky! 🤩

Pozvěte Rafity do svého života a nechte jejich šperky stát se součástí i Vašich zážitků a nezapomenutelných okamžiků. 😍

You May Also Like

10 comments

  1. Všechny kousky jsou pěkné, ale nejvíc se mi líbí ten náhrdelník, byť stříbro preferuji nepozlacené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni děkuji, já také preferuji nepozlacené stříbro. 🥰

      Vymazat
  2. Také mám slabost pro šperky a ráda kupuji nové kousky. :) Tuhle značku jsem doposud neznala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně! ❤️ Každopádně doporučuji se na stránku podívat, mají plno krásných kousků! Vždy nevím, jaké vybrat. 💫

      Vymazat
  3. Míšo, děkuji za tip. Mám ráda minimalistické šperky!
    Většinou nakupuji na https://www.sylviene.cz/.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to se šperky přesně naopak. Nutím se je nosit. :D
    Na snubní prsten jsem si naštěstí zvykla. Jinak je to tak, že po mnoha nešperkových týdnech "objevím", co moje ne příliš bohatá šperkovnice skrývá, pár dní se strojím... a pak zase nic. :D

    OdpovědětVymazat