NEW MACBOOK AIR 👩🏼‍💻

by - středa, července 17, 2024

Co si budeme.. už je to nějaký pátek, co jsem se vzdala stolního počítače a vyměnila ho za notebook. Vyměnili jsme si je s přítelem, protože jsem toužila po tom, mít notebook pro psaní článků odkudkoliv a být tak více aktivní. Super, spokojenost! Můžu psát články i z postele. Ale když jsem se pak vrátila zpátky na YouTube, tak mi notebook Lenovo nezvládal stříhat a renderovat videa, takže bylo na řadě pořídit notebook nový. Hodně jsem hledala, který by to vše zvládnul bez problémů a mohla bych na něm dělat i další jiný věci. Měla jsem jich pár vybraných, ale největší favorit byl MacBook Air. Už jen to, že vydrží dlouhá léta (snad!) a přišlo mi to jako fajn investice. Takže jsem se zase tak moc dlouho nerozhodovala a mám ho tady. Mám ho už asi měsíc a stále se s ním učím. Je to celé jiné, jiný systém, ale naprosto fajn! Hned jsem se do něj zamilovala. Jediné, s čím jsem měla dilema, byla barva. Na výběr bylo z rose gold, gold a silver. Vyhrál to stříbrný, protože je to taková univerzální klasická barva. Je boží!





Rovnou jsem si k němu vybrala i myšku od značky Logitech a myslím si, že k notebooku parádně zapadá. Miluju to!

You May Also Like

10 comments

  1. To jsou radosti! Články se teď budou psát úplně sami :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt, že poslední dobou se rozmazluju trošku víc, ale co, užívám si to a zasloužím samozřejmě. 😀

      Vymazat
  2. Mac book mi slúžil 7 rokov, včera som ho vymenila za najnovší model :-) Je super mať s ním prepojené aj apple watch. Nemenila by som i keď zo začiatku som si tiež musela zvyknúť. Tak nech Ti dlho robí radosť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásná doba! Tak doufám, že mi bude taky sloužit dlouho ❤️

      Vymazat
  3. Ať se ti na něm pěkně píše...

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný :)! Ať dlouho slouží

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju spokojenost!
    Macbook Air mám pět let a půl. Funguje perfektně, jen mi odešla baterie. Snad rok se odhodlávám k tomu, že ji nechám vyměnit.

    OdpovědětVymazat