RYOR KOSMETIKA

by - pátek, července 12, 2024

Ryor kosmetiku znám už dlouho. Myslím, že poprvé jsem ji zahlédla v Rossmannu, ale nijak extra jsem ji dřív pozornost nevěnovala. Musím říct, že v hledání té správné a dobré kosmetiky se pořád hledám. Stále zkouším něco nového, jiného, co by i mohlo vyhovovat. Dříve jsem hodně trpěla na suchou pleť, ale teď poslední dobu mám pleť spíše mastnou. Takže kosmetika, kterou jsem používala na suchou pleť mi už na mastnou samozřejmě nevyhovuje. Jedno odpoledne jsem hodně hledala a zkoumala na internetu a instagramu a narazila jsem na Ryor kosmetiku.
Hodně mě zaujalo, že je to česká kosmetika a vyrábí ji česká rodinná firma. Kosmetika je z 90% přírodní, takže to u mě mělo taky velké plus. A netestují na zvířatech. Super! Začala jsem si o značce Ryor hodně číst a zjišťovat, takže jsem měla celé odpoledne co dělat. Recenze například na Notinu mají skvělé a musím říct, že taky kvůli recenzím jsem si kosmetiku zkusila objednat. Dala jsem si do košíku vše, co jsem potřebovala a natěšená jsem se nemohla dočkat, až mi balíček přijde domů.
Docela masakr, ale vzala jsem vše z pečující kosmetiky, co jsem potřebovala pro správnou každodenní péči. Hrozně moc se mi líbí, že na stránce Ryor vám doslova a do písmene popíší, co vše a jak a kdy používat. Mají to rozdělené na ranní rutinu a večerní rutinu. To mi hodně pomohlo.
Výborně, takže jsem se dozvěděla, že by ráno neměla na obličej vůbec přijít voda. Což já tedy dělám každé ráno. Popravdě, nedovedu si to jinak představit. Potřebuji si ten obličej pořádně umýt.

Ale když už jsme u toho rána, tak vám ukážu, co používám při ranní rutině.
--- Ráno by se pleť měla jen dočistit tonikem a namazat krémem. ---
Já to tedy střídám, protože mám tu potřebu si ráno umýt obličej nějakým čistícím gelem, takže někdy si pleť jen otřu tamponkem a tonikem a někdy si pleť vyčistím čistícím gelem a vodou, poté dočistím tonikem a až pak nanáším krém.

1. Mycí gel s minerály

2. Pleťové bylinné tonikum Aknestop

3. Hydratační krém s aloe vera a kyselinou hyaluronovou
V těchto třech krocích se cítím nejlépe a mám pocit dobře vyčištěné pleti.

Při večerní rutině je to vlastně skoro stejné, až na důkladné odlíčení make-upu a pleti po celým dni dvoufázovou odličovací emulzí.
--- Večer by se měla pleť pořádně odlíčit dvoufázovou odličovací emulzí, poté vyčištění pleti mycím gelem, následně pleť dočistit tonikem a jako poslední krok nanést krém. ---

1. Dvoufázová odličovací emulze
2. Mycí gel s minerály
3. Pleťové tonikum
4. Hydratační pleťový krém s aloe vera a kyselinou hyaluronovou
(obrázky vkládat nebudu, protože je vidíte už zmíněné výše)

Tady jsem si vybrala jako doplněk k tomu všemu ještě dětský ochranný krém, deodorant a pleťovou masku s kyselinou hyaluronovou.
Dětský krém nemusí být určený jen pro děti, takže si myslím, že se bude hodit i pro mě a ta jeho vůně je nádherná!
Deodorant je skvělý! Krásně voní a já si ho dávám i na vnitřní stehna, když mám šaty, abych se vyhnula odřeným stehnům a parádička!
A jako poslední jejich skvělá hydratační maska na obličej! Fakt výborná, pleť je pak krásně "napapaná", jak by řekly holky z Ryoru. A mají pravdu!

Jo a skvělý je, že jejich produkty najdeme v drogerii Rossmann a nově mají i pár produktů v Dmku! Takže se těším, až tam naběhnu a budu si moct koupit další.

Znáte kosmetiku RYOR? Máte některé jejich produkty vyzkoušené?

You May Also Like

6 comments

  1. Od RYORu jsem měla už dokonce i šeříkovou svíčku, od kamarádky, co ho jede fakt hodně, a nádherně voněla. Pak ještě jako vánoční dárek cukrový peeling, sprcháč a balzám na rty z řady Sakura, ty byly taky moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Michaelo, děkuji za návštěvu na mém blogu.
    Ráda jsem si prohlédla hodnocené kosmetické kousky, dlouho jsem od Ryor nic neměla. Docela si mě navnadila.
    Přeji hezký letní večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač.
      Děkuji a dej vědět, jestli něco vyzkoušíš / objednáš. 🥰

      Vymazat
  3. Ryor jsem používala před mnoha lety, když firma začínala. To měli mnohem menší sortiment. Možná bych od nich mohla zas něco zkusit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jejich kvalita je pořád stejně dobrá, jako když začínali. 😊

      Vymazat