Nedělní oběd 🩵

by - pondělí, července 22, 2024

Krásný nedělní večer. 🌺 Doufám, že jste si užili víkend a pořádně si odpočinuli. Já teda ani moc ne, protože ty vedra jsou neúnosný a tak tyhle horký dny spíš přežívám doma u větráku. Večery jsou dlouhý a nedá se v tom ani spát, takže se docela už těším, až se trochu ochladí. Mně za pár dní končí dovolená a byli jsme jen na dvou výletech, takže doufám, že to ještě napravíme.

Dneska jsme si alespoň zašli na nedělní oběd do restaurace a odpoledne jsme byli rádi, že jsme rádi.






Jak tyhle vedra zvládáte vy? Přijde mi, že rok od roku mám problém s tím, že jakmile je více jak 25 stupňů, tak už to nezvládám.

You May Also Like

9 comments

  1. pěkné šaty :) já ta vedra taky nedávám oO jedinou záchranou je pro mě náš bazén, ale kdykoli se od něj musím vzdálit, je to velký špatný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji 🤩
      To vám ten bazén taaaaak závidím! 😍

      Vymazat
  2. V tomhle počasí se nedá existovat, navíc ještě takhle dlouho ... jakmile je vedro i v noci, člověk si ani nemá šanci nějak odpočinout. 😓

    OdpovědětVymazat
  3. S vedry jsem na tom podobně jako ty. Když je přes 25°, jsem nepoužitelná...
    Jinak pěkný outfit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás víc... vždy, když vyjdu ven, tak všichni kolem vypadají tak fresh a dobře.. a já celá upocená a rudá jen co vyjdu z baráku. 😀
      Děkuji Ti! 🌺

      Vymazat
  4. Ono jde o to, kde jsem. Když u bazénu, může být klidně 30 :o)
    Moc hezký outfit, Míšo! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, to moc závidím! Já kdybych mohla a měla kde, tak jsem u bazénu furt 😀 děkuji Helenko 🥰

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší :) Mám podobné šaty z Turecka. V těchto vedrech je moc ráda nosím. Nejsou moc upnuté a krásně větrají. Tato horka jsou fakt extrém. Koně nebo tenis si plánuji buď hodně brzy ráno, nebo navečer, protože jinak to nejde :(

    OdpovědětVymazat