BB cream NIVEA

by - pondělí, srpna 14, 2017

Téma BB creamy jsou dnes hodně vedené. Dnes se zaměřím na BB cream od NIVEY a řeknu vám mé zkušenosti.
Zrovna jsem si říkala, že mi mezi veškerým make-upem chybí nějaký BB cream. Vyhledávala jsem na mém oblíbeném notino.cz a koukala jsem na BB creamy od Garnieru, ale nakonec jsem si vybrala od NIVEY, jelikož jsem s NIVEOU hodně spokojená, co se týče i krémů na obličej a tak podobně. Samozřejmě, když mi přišel BB cream domů, hned jsem ho vyzkoušela a jak jinak - byla jsem spokojená. Věděla jsem to a tak trochu jsem s tím počítala.
BB cream má sjednocovat tón pleti a zjemňovat viditelné póry, krýt nedokonalosti, pigmentové skvrny, začervenalou pleť, jemné linky a známky únavy, tmavé kruhy pod očima, rozjasňovat pleť a zdůraznit její přirozený tón, má dodat pleti potřebnou hydrataci.
Sjednocení pleti: pod umělým světlem ano, na venkovním světle už to není ono, ale nejhorší to také není.
Krytí nedokonalostí: ano, kryje, ale není vysoce krycí samozřejmě
Rozjasnění pleti: za mne palec nahoru
Hydratace: dobrá
Můj názor je takový, že nikdy předtím jsem BB cream nevlastnila, takže tenhle je pro mne skvělý. Uvidím jaký vyzkouším příště, ale s tímhle jsem dost spokojená.
Co se týče obalu a designu, tak ten se mi hodně líbí. Není přeplácaný a to se mi líbí. Také se mi líbí jeho zavírání. Je praktické.
Co se týče barvy BB creamu, tak tentokrát jsem se trefila a sedí mi naprosto skvěle. Jeho pigmentace je dá se říci dobrá, je to BB, takže žádný zázrak jsem nečekala. Ale jsem celkem spokojená, ale to už jsem říkala.
K roztírání nepotřebuji ani štětec, jelikož je to krém, dá se krásně rozetřít jen rukama. Jo! A velké plus u mě má to, že opět tak nádherně voní, jako každý produkt od NIVEY!
Ani nevím, jestli si budu pořizovat i jiný, protože jsem si říkala, že až mi tenhle dojde, tak si ho objednám určitě znovu. Ale nejspíš vyzkouším i ten od Garnieru.
Vlastníte nějaký BB cream? Jaký?

You May Also Like

0 comments