Rimmel Stay Matte pudr

by - pondělí, srpna 14, 2017

Dámy, ptáte se, proč používat pudr? Pudr slouží totiž jako podklad. Nestará se jen o to, abyste nechodily s lesklým nosem nebo aby vám držel korektor zakrývající kruhy pod očima. Dokáže hlavně chránit kůži a dodávat svěží vzhled i limitovat vrásky.
Pudr matuje i chrání
Jednak řeší lesknoucí se partie obličeje, o které nikdo přeci nestojí. Zejména T-zóna (čelo, nos, brada) potřebuje během dne upravit, aby se neleskla jak umaštěný talíř. Jemná vrstvička pudru chrání pokožku před znečištěným vzduchem, pokud se večer správně odlíčíte, prokazujete jeho používáním pokožce velkou službu.
Já jsem používala pudr od Dermacolu a byla jsem s ním spokojená. Ale teď jsem si koupila pudr od Rimmelu Stay Matte a jsem absolutně nadšená. Je k sehnání v drogeriích a nebo na eshopech jako je například Notino.cz, kde ho najdete za krásných 79 Kč. Koupila jsem si ho z důvodu, že jsem na něj slyšela samé chvály od českých blogerek a youtuberek a říkala jsem si, že ho musím také vyzkoušet. Předtím jsem žádný jiný pudr neměla, takže jsem byla spokojená s tím kraječkovým od Dermacolu.
Ale když se mi do ruky dostal ten od Rimmelu a hned po prvním nanesení a vyzkoušení jsem změnila názor. Nechci tady nějakým způsobem schazovat Dermacol, ale oproti Rimmelu je opravdu špatný. Může to být jen věc názoru avšak každému vyhovuje něco jiného, ale v tomhle je opravdu velký a znatelný rozdíl.
Po nanesení pudru na make-up je pleť hladká, nedělá žádné hrudky a na dotek je hedvábná.
Pudr je sám o sobě velmi jemný, proto na pleti vypadá přirozeně a nikdo nepozná, že nějaký pudr máte. Od Rimmelu už vlastním i bronzer, se kterým jsem mimochodem také velice spokojená. Má stejnou jemnou konzistenci a je na pleti příjemný. Už napohled je pudr takový sympatický.
Co se týče obalu tak ten je stejný jako bronzer, akorát s jiným nápisem samozřejmě.
Vybrala jsem si světlejší odstín 003 PEACH GLOW a řekla bych, že teď po zimě je ideální na bledulky. Přes léto budu na opálenou pleť potřebovat tmavší. Pudr nepráší a hezky se nanáší štětcem. Po téhle zkušenosti s tímhle pudrem už teď vím, že to není moje poslední balení a že si ho budu kupovat vždy, když mi dojde. Jsem s ním opvadu spokojená, za mě palec nahoru.
A jaký pudr používáte vy?

You May Also Like

0 comments