NATURALIUM tělové mléko

by - pondělí, srpna 14, 2017

Ahoj holky, už jste slyšely o značce Naturalium? Já myslím, že se značka dostala snad úplně všude. Ale kdyby tu někdo nevěděl, tak vše uvedu do pravé míry.
Značka Naturalium, patřící do portfolia španělské společnosti Beauty Emotions, dodává na trh prvotřídní kosmetické přípravky. Každý jeden z nich odráží její touhu po jednoduchosti a návratu k přírodě. Produkty Naturalium se proslavily především díky svým okouzlujícím vůním, které oživují dávno zapomenuté vzpomínky a vyvolávají silné pozitivní emoce.V této souvislosti je třeba zmínit, že nabídka značky Naturalium zahrnuje několik tematických řad - například kokosovou, mangovou a další. Výrobky značky Naturalium se snadno aplikují a rychle působí. Kosmetika Naturalium je velmi účinná a bezpečná.
Bez zajímavosti jistě není ani skutečnost, že společnost Beauty Emotions podporuje neziskovou organizaci NGO World Vision, která se snaží pomáhat dětem trpícím chudobou. Značka Naturalium jistě zaujme všechny jedince, kteří chtějí podtrhnout svou jedinečnost a osobitost, shánějí kvalitu za rozumnou cenu a rádi přispívají na dobré věci.
Já konkrétně jsem si vybrala tělové mléko s vůní manga.
Popravdě jsem ani nevěděla, jestli mi vůně manga bude vonět a vyhovovat. Proto jsem byla zvědavá, když mi tělové mléko přišlo, jak bude vonět. Ale byla jsem nadšená. Je to úžasná vůně a hlavně jak dlouho vydrží na těle! Věřím tomu, že všechny vůně jsou úžasné. Ale nevím, jestli budu chtít vyzkoušet i jinou - mango je vážně úžasné.
V jejich složení naleznete výtažky z arganu, mandlí, bambucké máslo a další osvědčené ingredience. Její pravidelné používání navíc rozhodně nezruinuje váš finanční rozpočet. Seženete ve vybraných drogeriích nebo Notino.cz
A hlavně! Víte na co jsem byla nejvíce zvědavá? Vždy, když jsem se po koupeli namazala jakým koliv mlékem, tak to bylo tak nepříjemné, protože to děsně lepilo a v peřinách mi to vůbec nebylo příjemné. Takže na tohle jsem byla opravdu zvědavá, jestli to bude úplně stejné, jako ty předchozí. Mléko nezklamalo, je super i když se s ním namažete. Úplně příjemné a voňavé. Opravdu jsem s ním spokojená a za tu cenu? Fakt vám ho můžu jen doporučit.
Navíc vyživuje pokožku díky vitamínům E a B5. Neobsahuje parabeny, barviva, ftaláty a fenoxyetanol. Pro všechny typy pokožky.
Naturalium voní jako opravdu čerstvé ovoce. Budete k nakousnutí!

You May Also Like

0 comments