E Style - metalické oční stíny

by - pondělí, srpna 14, 2017

Krásné denslečny,
dnes sem dám recenzi na metalické stíny od značky E Style, kde jsem na ně narazila na notino.cz a překvapila mě nejen cena (74 Kč), ale i obal, krásná metalická stříbrná barvička a tak jsem si vygooglila recenze na značku E Style a co se týče blogerek, tak jí naprosto vychvalovaly. Co se týče přesně těhlech očních stínů, mají několik barev. Na zkoušku jsem si objednala jen jeden stín a ten je 01 Moon, který se mi moc líbil, a hned na první pohled jsem se do něj zamilovala.
Začnu balením. Je naprosto jednoduché a co se týče jednoduchosti, líbí se mi více, než přehnané. Je z plastu, myslím, že by přežil více, než si myslíme. Trošičku už mám obal poškrábaný, protože jak ho mám v kosmetické taštičce a beru si ho hlavně na cesty, tak samozřejmě nebude pořád jako nový. Co si ale budeme povídat, je to jen obal, že ano.
Abych pravdu řekla, nečekala jsem od stínu za 74 Kč žádné velké výkony. To jsem se ale mýlila. Hned po prvním zkoušení jsem byla velice ale velice překvapená. A to, že pigmentace je vážně skvělá! Stačí párkrát přejet prstem a pak prstem přejet přes víčko a máte stín jako blesk!
Výdrž je, řekla bych že velmi optimální. Vyddrží klidně i celý den, od ranního nalíčení. Jediné, čeho si můžete všimnout je, že po několika hodinách ztrácí jen takovou tu zářivost.
Tenhle stín by měl být součástí každé sbírky. Doporučila bych ho všem, kteří mají rádi zajímavé a výjimečné odstíny, avšak tenhle se dá využít ke každému líčení.
Máte doma nějaký E Style produkt?
Který odstín ve vaší sbírce nesmí chybět?

You May Also Like

0 comments