NYC tekutý make-up

by - pondělí, srpna 14, 2017

Ahoj krásky, po dlouhé době jsem tu a také další recenze. Dnes o NYC SMOOTH SKIN ALL DAY LONGmake-upu, který jsem objednávala před delší dobou a musím vám říct, že je to jeden z nejlepších make-upů, který jsem zatím měla.

Seženete ho v drogeriích Rossmann nebo na internetových e-shopech Notino.cz
Každému vyhovuje něco jiného a každý má pleť jinou. Takže je dost možné, že někomu vyhovovat může, a někomu ne.
Začnu balením, jako vždycky. Je jednoduché, není ničím přehnané a líbí se mi, že tyto make-upy mají tzv. pumpičku, takže make-up nemůže vytéct, narozdíl od make-upů v tubě.
Samotná konzistence makeupu je velmi příjemná a jemná.
Díky konzistenci se makeup velice snadno roztírá a nanáší a také se dá skvěle vrstvit. Vrstvení by asi ocenili spíše ty z vás, které mají problematickou pleť, protože jinak si neumím představit, že by nestačila tenká vrstvička pro vyšší střední krytí. Já dávám makeupu opravdu velmi málo a už v té tenoučké vrstvě kryje skvěle.
Měl by vydržet 14 hodin... To jsem tedy fakt nepočítala, ale takových 9 hodin vydrží určitě. Nedrolí se a ani nedělá na obličeji mapy. Odstín mám Classic Ivory, který mi sedí, řekla bych, že dobře. Ikdyž v létě si asi budu muset používat tmavší, abych nevypadala moc bledě, když budu opálená, že?

Velkým plusem je i cena, myslím, že se nepohybuje nějak vysoko, na tak dobrý makeup. /94,-/

You May Also Like

0 comments