Freedom Pro EyeBrow Kit

by - pondělí, srpna 14, 2017

Přináším vám opět něco do kategorie beauty a to recenzi na paletku Freedom Pro EyeBrow Kat. (paletku stínů na obočí)
Nejdůležitější ! - obočí je základ celého obličeje, dá se říci, že tvoří rám celé tváře, takže opravdu záleží na tom, jestli je dobře upravené, či nokoliv. Musím se přiznat, že já jsem s obočím dlouho bojovala, než jsem se naučila a našla dobrý způsob, jak správně obočí vytvarovat a vykreslit. Je to cesta na dlouhou trať a je jen na Vás, jak se s tím vyspořádáte.
Je k dostání ve dvou barevných variací a obsah 5,8 g stojí 129 Kč.
Začnu u obalu produktu. Na první pohled se může zdát jednoduchý, ale chyba. Je sice celoplastový, ale je vyrobený z pevného, černého lesklého plastu s nápisem loga firmy.
Mě se ale líbí jeho důmyslné otevírání a zavírání. Sada obsahuje i malý štěteček a pinzetku, kterou ale nepoužívám, jelikož se mi s ní moc dobře nepracuje.
Při otevření na Vás vykouknou čtyři stíny. Tři z nich jsou klasické, jemněji namleté a poslední, čtvrtý a zároveň ten nejtmavší vosk. Konzistence je tedy různorodá. Mě osobně se líbí, že stíny nepráší a tak se s nimi dobře manipuluje. Pigmentace je velmi výrazná!! A to není špatné, to je výborné.
Paletku jsem si vybrala v odstínu Medium Dark.
Na fotce stíny nejsou vidět tak, jako ve skutečnosti, ale jak jsem říkala, pro mě je pigmentace velmi dobrá. Když porovnám produkt, kterým jsem si obočí líčila ještě před tímhle, tak tenhle je na tom o 70% lépe.
Freedom mě velmi překvapil a dostává ode mně 5 hvězdiček z 5.
Za mě určitě ano a mohu Vám ho jen vřele doporučit.
A co Vy? Upravujete si obočí?

You May Also Like

0 comments