Catrice make-up - All matt plus

by - pondělí, srpna 14, 2017

Nejlepší věc pro sjednocení vaší pleti? Make-up! Co jiného dokáže bezvadně zamaskovat žilky, pigmentové skvrny, začervenání a další nedokonalosti?
Ale proč ještě je make-up základem každého líčení? Protože bez barevně sjednocené pleti a zamaskovaných nedokonalostí nebudou ani sebedražší stíny, rtěnky, řasenky ani oční linky vypadat dobře.
Dokážete si představit nádherné výrazné líčení, krásné a výrazně barevné oční stíny, nějakou pěknou rtěnku a vykreslené obočí bez jakéhokoliv make-upu? Já tedy ne a když už, tak to asi není nic hezkého, protože sice oči budou krásné, ale červené místa a ostatní nedokonalosti na pleti se prostě k líčení nehodí. :-)
A je potřeba make-up, který 100% zakryje nedokonalosti. Mám spoustu make-upů, ale nemám žádný, který opravdu dobře kryje. Ale nedávno jsem narazila u ostatních blogerek na make-up od značky Catrice, který je k sehnání v drogeriích nebo na internetových obchodech jako je například Notino.cz 
Tento make-up je matující, dokonce je lepší spíše pro ty, co mají sušší pleť, což je i můj případ. A musím říct, že hned po prvním vyzkoušení jsem z něj byla absolutně nadšená, ještě jsem na tak dobrý make-up nenarazila, a že jich mám dost! Roztírala jsem ho štětcem a ani mi nedělal nějaké hroudky na obličeji, nebo další problémy. Vůbec nebylo poznat, že nějaký make-up mám, já o něm ani nevěděla a hlavně přesto všechno má perfektní krytí.
Barvu jsem trefila a nejde vůbec poznat, že na sobě nějaký make-up mám. :-) Konzistence je krémová, je možná trochu tekutější, ale to vůbec nevadí, protože právě proto se tak dobře roztírá. Make-up se nachází ve skleněné lahvičce, což dělá luxusní design s pumpičkou.
Jeho výdrž je velká, neřeknu vám asi přesně kolik hodin vydrží, ale 15 hodin určitě.
S tímto make-upem se dá vytvořit opravdu extravagntní líčení. Stojí 169 Kč, což si myslím, že je hezká cena, protože je plno make-upů, které stojí třeba 300 Kč a více, přitom nejsou tak dobré, jako zrovna tenhle.
Produktům od Catrice hodně věřím, protože od této značky vlastním i tuhý korektor a nepoužívám žádný jiný.
Takže pokud koukáte po make-upu, který vydrží, má perfektní krytí a je cenově dostupný, tak doporučuji rozhodně tenhle od Catrice.
Máte nějakou kosmetiku od Catrice?

You May Also Like

0 comments