Freedom rozjasňovač!

by - pondělí, srpna 14, 2017

Ahoj holky! Jsem tu opět s dalším článkem o rozjasňovači. Tentokrát to bude článek o Freedom Rozjasňovači, který jsem už dlouho chtěla vyzkoušet, jelikož jsem doteď žádný neměla. Hledala jsem na stránce Notino.cz, které jsou cenově dostupné. Našla jsem highlighter od Freedomu a jelikož jsem se značkou spokojená, vím, že by mě nezklamal ani tenhle.
Za zkoušku nic nedám! Hodila jsem ho do košíku a objednala. :-) 
Když začnu opět balením, je krásné. Ale pro mě to není důležité, důležité přeci je, co se skrývá uvnitř, no ne? :-) Vybrala jsem si studenější odstín DIFFUSED, protože ten teplejší je spíše pro opálenou pleť, tedy na léto si ho určitě také pořídím.
Rozjasňovač je jemně namletý, maličko práší, ale to mi vůbec nevadí. Nanáší se štětcem velice dobře. Rozhodně se dá vrstvit, ale to bych nedoporučovala, pokud nechcete být jako diskokoule. Já si rozjasňovač aplikuji jen na jedno přejetí a podle mě to bohatě stačí. Pigmentace je skvělá, jak jsem řekla, stačí jen jedno přejetí a lesk je dostatečně viditelný. Já ho kupovala za 149,- Kč.
A tady můžete vidět mě na fotce s rozjasňovačem nad lícními kosti. A stačilo jen jedno přejetí štětcem. Pro mě je to naprosto akorát. Rozjasňovače si můžete vybrat ze čtyř odstínů.



You May Also Like

0 comments