Buď svá, originální a odlišná

by - pondělí, srpna 14, 2017

Tímto článkem a outfitem chci hlavně říct a poukázat na to, že každý máme právo na to, co se nám líbí a co MY chceme nosit. A že se to, co se líbí vám, nelíbí někomu jinému, vás neovlivní. Jste tady VY, tady a teď, nikdo jiný, žijete hlavně pro to, co má pro vás smysl. Kde je napsáno, co se smí a co ne? Kde je napsáno to, v čem člověk může nebo nemůže vyjít? Každý si žije svůj svět a v žádným případě se nenechte zmanipulovat davem! Proto si říkejte: "BUĎ SVÁ, ORIGINÁLNÍ A ODLIŠNÁ"!
Proto dnes přidávám takový outfit, který se mi opravdu líbí a nebála jsem se v něm vyjít ven mezi lidi. Protože jsem svá. Protože si myslím, že na něm není nic špatného. Protože to je to, co se líbí mně.
A opravdu je mi velice jedno, jestli někdo bude říkat, že jsem až moc růžová, nebo až moc zmalovaná. Já se zmanipulovat nenechám, dělám to pro sebe, ne pro lidi. Samozřejmě, váš názor vyslechnu. Na ten máte totiž právo, jako každý druhý.
Proč jsem nevybrala obyčejné bílé baleríny nebo conversky? Protože to na mne působilo až moc obyčejně. Nějak jsem se v tom nenašla. Ale v tomhle jsem se našla absolutně. Můj vztah k lodičkám mě vede už od mala.
Proto jsem si řekla, že lodičky jsou tím pravým ořechovým.
Co se šatiček týče, ty u mě vyhrály první místo. Ta jejich roztomilost mě opravdu zaujala. Trochu mi připomínají střihem módu z pomády a to se mi líbí. Působí na mě i romanticky a něžně.
Šaty jsou pohodlné, s řešením zavázáním vzadu na krku a myslím si, že to vypadá zajímavě.
Zepředu mají šaty svázanou mašličku, aby nepůsobily příliš obyčejně.
Pokud si chcete také tyto šatičky zakoupit, nebo nějaké jiné, tak je najdete ZDE. Eshop velice doporučuji, vždy přijde kvalitní a krásné zboží, široký výběr krásných šatů. Photo by: Matěj Vondra Photography
Tak se mějte krásně a nezapoměňte, že žijete pro to, co máte rády!!!

You May Also Like

0 comments