Rimmel London rtěnka

by - pondělí, srpna 14, 2017

Nevím, jak pro vás, ale pro mě jsou rtěnky úplný strop. Mluvím o těch tmavších odstínech, protože ty světlý mi na rty moc nechytají. Vždy jsem sháněla takovou, která mi sedne a zároveň nebude ani drahá. Proto jsem na internetu hledala takové, které jsou cenově dostupné a které by mi padly. Chtěla jsem rtěnku od nějaké dobré značky, protože když jsem si minule koupila rtěnku od značky Makeup Revolution, tak to byla katastrofa. Nevím, jestli to bylo tím růžovým odstínem, ale rtěnka nebyla vůbec pigmentovaná a absolutně mi nebarvila na rty. Myslím si, že existují daleko lepší a pigmentovanější rtěnky za skvělou cenu.
Nebudu to pořád okecávat a jdu vám prozradit, jakou rtěnku jsem si vybrala já. Vybrala jsem si rtěnku za 91 Kč a vůbec toho nelituji, protože je to ta nejlepší rtěnka, kterou zatím vlastním. Je od značky Rimmel London - Rimmel Lasting Finish, které nabízejí o 25% sytější a výraznější barvy.
Balení je jednoduché a přesto moc krásné. Většina rtěnek má hezký vzhled obalu, ale důležitější přeci je, co schovává uvnitř. Nejvíce se mi na obalu líbí jejich logo (jestli to tak můžu nazvat) - korunka.
Odstínů je spoustu, že jsem ani nevěděla, jaký si mám vybrat. Ale chtěla jsem nějaký tmavší, fialový nebo nějaký vínový. Bohužel podle internetu se to nevybírá vůbec lehce a tak několikrát doufám, že jsem vybrala dobře. Tentokrát jsem si teda vybrala odstín 120 Cutting Edge.
No, já jsem z ní unešená. To je přesně odstín, který jsem si představovala. Rtěnka rty nevysušuje a ani se nedrolí, je krémová a nádherně voní!! Pigmentaci má myslím, že skvělou.
Holky já myslím, že by takovou rtěnku měla vlastnit každá z vás. Pokud nejste na ty tmavší odstíny, tak určitě nějaký světlejší, nebo Rimmel vyrábí přímo Nude barvičky z řady Kate. Seženete v drogerii Rossmann nebo v e-shopu Notino.cz

You May Also Like

0 comments