Dermacol make-up

by - pondělí, srpna 14, 2017

Ahoj krásky, opět vám přináším článek co jsem si koupila nového neboli NEW IN.
Také jsem teď neměla moc času na blog kvůli škole a moc mě to mrzí, protože blog je taková moje radost a z části i můj život. Co se kosmetiky týče, tak té nebudu mít nikdy dost. Kosmetika je pro mě hodně důležitá a také kvůli ní jsem založila tenhle blog. Co se týče novinek, tak tu už jistě znáte a je to natáčení na youtube(můj youtube kanál zde). První video už je na světě a i přes to všechno hodlám pokračovat dál a nevzdávat se. Tím chci říct, že veškeré kritiky a pomluvy mě prostě nezastaví a naopak! Kritiky a pomluvy mě jen posouvají dál, takže bych spíš měla poděkovat. :-) Každopádně další video už mám naplánované, jen ho natočit a sestříhat. Ale teď už k věci! Tenhle týden mi přišla objednávka z notino.cz a v tomhle článku vám zrecenzuji 2 produkty, tak se máte na co těšit.
První novinkou je makeup od značky Dermacol. Po makeupech od Dermacolu jsem se koukala už dlouho, protože jsem na ně slyšela jen chvály jak od Petry Lovely Hair, tak dalších beauty youtuberek a řekla jsem si, že si nějaký taky pořídím. Nakonec jsem si teda pořídila tenhle Dermacol Imperial hydratační make-up s výtažkem z orchideje.
Začnu balením. Je jednoduché a přesto moc hezké. Černá tuba s nápisem a obrázkem orchideje, vylepšená růžovým víčkem a hlavně příjemnou vůní.
Při aplikaci makeup voní, je příjemný, hezky se roztírá a nelepí. Tenhle makeup by měl hydratovat pleť, což jsem pocítila a ano, je to pravda. Pak by měl pleti dodat sjednocený tón, což je možná pravda, ale krycí makeup to rozhodně není.
Makeup je vhodný pro všechny typy pleti a seženete ho do 155 Kč.
A tou druhou novinkou je tenhle krásný, roztomilý a malý antibakteriální gel na ruce.
Je od značky Bath & Works PocketBac Boardwalk a já si vybrala s vanilkovou vůní - což teda musím říct, že mi vůbec nevoní a akorát se mi z té vůně dělá zle. Ségře ale voní, tak jsem se rozhodla, že ho někomu daruji a sobě objednám zase jiný a raději bez vůně.
Co se týče balení, tak to je hrozně moc roztomilé a malinké, přímo do kabelky.
Objednávala jsem si ho za účelem toho, že když jezdím pořád do školy autobusem a celý den sahám na nevoňavá a ne moc čistá místa ať už v autobuse nebo ve škole, tak že v kabelce budu mít právě takovýhle antibakteriální gel na ruce a budu ho přes celý den používat. Podle mě je to super vynález a měla by ho mít každá z vás v kabelce! Věřte mi, bakterie jsou všude a je potřeba být v čistu. Vemte si, že venku nebo kdekoliv saháte na veškeré věci a pak si saháte do vlasů, do obličeje a ta představa, že máte všude ty hnusné a nechutné bakterie je opravdu nemožná.
Tyhle antibakteriální gely seženete v různých vůních a je jich dost na výběr. Já pro příště ale sáhnu po gelu bez vůně. :-) Seženete ho za skvělých 69 Kč což si myslím, že není tak hrozné.

You May Also Like

0 comments