Maybelline - gelové oční linky

by - pondělí, srpna 14, 2017

Ahoj krásky, dovolte mi, abych vám představila moji top beauty novinku, kterou už jen tak nepustím a tou jsou gelové oční linky od Maybelline.
Máte se značkou Maybelline nějaké zkušenosti? Já měla jen řasenku a byla jsem celkem spokojená, ale teď jsem slyšela samé chvály na gelové linky a tak jsem je chtěla také vyzkoušet, jelikož já si oční linky dělám hrozně ráda.
Linky mají vydržet 24 hodin a co je skvělý - je k nim přiložený i štěteček. Ale co jsem slyšela, tak přiložený štěteček prý nestojí úplně za nic.
To si já ale nemyslím, protože když jsem linky zkoušela, tak jsem použila i štěteček a přišel mi naprosto skvělý. Linky se mi s ním malovaly nádherně a povedly se mi hned na poprvé, nemusela jsem je smazávat a znovu je několikrát dokreslovat. Se štětečkem jsem já osobně spokojená moc.
Z jedné strany je normální štěteček na namalování linky
A z druhé strany je taková houbička, kterou můžete linky rozmazat a udělat tak kouřové líčení :-)
Balení je roztomilé a malinké, obsahuje skleněný kalíšek se šroubovacím plechovým víčkem stříbřité barvy. Mě se líbí moc, není to přeplácané a ani nijak velké.
Konzistence je krásně krémová a pigmentace dobrá, takže mi stačí jedno lehké namočení štětce a bez problémů namaluji linky na obě oči. Linky na oku rychle zasychají a po zaschnutí jsou matné, což se mi líbí. Vydrží opravdu dlouho.
Linky jsem si dělala na můj maturitní ples, kdy jsem se líčila v půl 5 večer a vydržely po celý večer. Možná už jsem je měla na noční párty trochu rozmazané, jelikož jsem skoro celý večer tančila a bylo docela teplo. :-D
Domů jsem se vrátila asi v 5 ráno a linky pořád držely. :-)
Linky seženete na Notino.cz a stojí 175 Kč.
Tady vidíte pigmentaci. Jedno slabé přejetí štětečkem. :-) Já jsem spokojená velmi.

You May Also Like

0 comments