Bielenda make-up

by - pondělí, srpna 14, 2017

Začnu první recenzí a tou je make-up od značky Bielenda - tuto značku jsem popravdě vůbec neznala, ale když jsem si na notino.cz vybírala make-up, tak jsem narazila na tuhle značku a abych pravdu řekla, make-up je hodně zaujal hezkým obalem. Vyhledala jsem si recenze na něj a dočetla jsem se, že se jedná o polskou značku, což mě vůbec nevadí. A protože jsem se dočetla, že je to skvělý make-up, který vyhovuje snad každému, tak jsem si řekla, že i já ho vyzkouším.

Jak vidíte, posuďte samy.. myslím, že obal je nádherný. Ale je to jen obal, co si budeme povídat, že ano. Důležité je, co se v něm ukrývá. A to samozřejmě už vím, že velice kvalitní a dobře pigmentovaný make-up. Takže co se týče pigmentace a krytí, pigmentace je dobrá. Není to vysoce krycí make-up, ale myslím, že i tak je krycí schopnost dobrá. A co se týče roztírání tak samozřejmě to je taky super.
Musím říct, že polské značky mi velmi vyhovují.

You May Also Like

0 comments